Nordby Shopping i bilder….

Det ble bråbestemt at Anne og jeg skulle reise til Nordby i dag for å shoppe litt.. Meningen var at vi skulle reise tirsdag eller onsdag, men så passet det bedre å dra i dag i stedet. Jisses så mange mennesker det var der når vi kom… Trodde nesten ikke at vi skulle klare å finne noen parkeringsplass, men til slutt var vi heldig å fant en..

Hehe, det ble jammen fult i bagasjerommet etter at vi hadde vært i matbutikken å handla..

Anne var på jakt etter halsekjede, øredobber og armbånd i turkis og hos Glitter fant hun det hun lette etter.

Det er en grunn til at jeg trives best bak kamera, for spesielt fotogen er jeg ikke….

Crazy Candy Frogs skal jeg ha med på jobben, og der går de ganske raskt unna, mmmm de er knallgode med litt salmiakk i midten :o))

Et par nye kokebøker ble det oxo. Jeg har endel i samme serien, som jeg flittig bruker.

Jeg handla ganske mye i dag i matbutikken, så før jeg kjørte Anne hjem til Lørenskog gjorde vi et lite stopp hjemme hos meg. Det var for at hun skulle hjelpe meg å bare inn, sånn at jeg slapp å overbelaste den vonde skulderen min. Sommeren er til for en iskald øl i ny og ne, så derfor kjøpte jeg meg 24 bokser med deilig Bayersk Falcon øl… Jeg kjøpte oxo et par bokser med ferdigsmurte knekkebrød med tomat og basilikun og med paprika. De er kjekke som mellommåltid eller bare for å ha i veska hvis man blir sulten når man er på farten. Jeg har ikke sett de smakene her hjemme.

Pusene har blitt bortskjemte med at mammen deres har kommet relativt tidlig hjem hver dag, så derfor var de veldig selskapsyke når jeg kom hjem etter å ha vært borte fra dem i mange mange timer. De var helt ville etter å få koz og oppmerksomhet, noe de selvsagt fikk massevis av :o))

Ha en fortsatt fin mandagskveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg