I natt sover jeg i skuffen…….

For å orke å dra bort på legekontoret ble det konsumert et par Ibux for å få ned feberen, og da følte jeg meg ikke så aller verst der jeg satt på venteværelse å mens jeg var inne hos han. Det ble en sykemelding for hele uken, og resept på Cozylan hostsaft (æsj) og en kraftig antibiotikakur. Det sto ikke helt bra til nedover halsen og lungene når han lyttet så det kan være greit med litt medusin til å løsne det som sitter der.

Jeg ringte til Anne å spurte om hun hadde lyst på en tur på IKEA, og det ville hun… Hun bor ikke så langt unna, så det tok ikke så lang tid å dra bort for å hente henne. Som vanlig var det ganske fult på parkeringsplassen, men vi fant alikevel en plass ganske raskt. Vet ikke hvor mange rammemadrasser jeg satt på før jeg endelig bestemte meg for en som var fast. Det tok ikke mange minuttene før alt var bestilt og ordren printet ut :o))

Dette ble da den nye senga mi, og den kommer mellom 10 – 16 i morgen…. I tillegg investerte jeg i 2 nye puter, et grønt sengesett, et syrinfarget + ekstra putevar + et stort stretchlaken. Jeg gleder meg vilt til at senga skal komme, og jeg kan legge på et helt nytt sengesett.


I natt derimot sover Nestenblondina i skuffen gitt, hehehe… Nå i kveld tok jeg å demoterte senga mi og bar den den i kjelleren, men jeg lot skuffen stå igjen som oxo er seng så jeg har noe å sove denne natten. Skal ta og demontere den i morgen tidlig…. At formen ikke er på topp merket jeg da jeg hadde bært alle delene ned i kjelleren, for jeg var så sliten at jeg bare satt meg ned i godstolen i stua. Jeg orket ikke å reise meg opp igjen på en lang stund. Kommer nok helt klart til å sove godt i natt :o))


Jeg fikk kjøpt meg ny stålampe til stua på IKEA oxo… Den andre jeg kjøpte på A-Møbler i vinter var jo umulig å sette sammen, og endte tilslutt opp med å gå i stykker da vi forsøkte. De hadde to typer av lampen, den jeg har kjøpt og så hadde de en variant med leselampefunksjon. Det hadde ikke jeg behov for der den skal stå, og ikke var den dyr heller :o)) Kjempefornøyd med det kjøpet!!

Det har ganske bra vær her i Oslo i dag, avbrutt av en aldrig så liten regnskur for et par timer siden… Nå er himmelen igjen blå og solen skinner så fint på de hvite skyene og farger dem rødlige :o))

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med alle innkjøp. Jeg syns du har vært flink jeg, som har klart det du har klart til tross for at du er syk. Du mÃ¥ ha en god natts søvn…….og tenk pÃ¥ nÃ¥r du skal krype til køys i morgenkveld i alt det nye. ForhÃ¥pentligvis friskere ogsÃ¥ :).

    2. iidb: Tror jeg brukte opp overskuddet i kveld, men etter en god natt søvn i skuffen er det nok bedre. Jeg ser frem til at den nye senga står der med nytt sengetøy i morgen kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg