Skuffen er borte….

Med det samme jeg sto opp i dag satte jeg i gang…. Tenkte at det var like greit å ta det med en gang, så kunne jeg heller sette meg ned å slappe av etterpå. Etter å ha lagt bort sengetøyet fikk jeg opp madrassen og bar den ned i kjelleren, mens jeg studerte på om jeg skulle demontere skuffen eller bare slepe den hel ned i kjelleren. Det ble det siste, av den enkle grunn at noen av skruene hadde mistet alle riller så jeg fikk ikke skrutrekkeren til å ta.


Jeg bor i 1 etg. og det er bare to trapper ned til kjelleren, og rammen på skuffen var ikke så tung når sengebunner og madrassen var borte. Ned trappa ordna den seg selv, og jeg kunne bare gå etter å holde litt igjen. For å komme ned i kjelleren måtte jeg åpne utgangsdøra, for det var ikke breit nok til at jeg kom rundt.  Ble heldigvis ikke så sliten som i går, men varm… puh!! Nå sitter jeg bare her å venter på at de skal ringe å si de er en halvtime unna, for jeg håper jo at jeg skal være blandt de første på lista, hehehe… Så uheldig som jeg er kommer jeg vel sist, eller så krasjer bilen som faktisk har skjedd et par ganger tidligere. Jeg er født uheldig så ingenting er umulig… Blir jeg sur av den grunn, nei langt i fra, for jeg er så vant med det, hehehehe!!

Det å bo alene har sine fordeler, men når slike ting som demontering og flytting av møbler skal gjøres…., ja da hadde det vært greit å ha en kar for hånden. Når det er sagt, så blir man jo mer selvhjulpen oxo, og klarer det meste som skal gjøres i heimen selv, og det er jo en bra ting :o))

Kroppen min skriker etter den første kaffekoppen….., uten den fungerer jeg definitivt ikke, hehehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg