Gruer meg litt….

I morgen er den store dagen da Felix flytter inn hos oss, og med hånden på hjerte gruer jeg meg litt for det. Det har jo ikke gått så bra de gangene han har vært på besøk, hvor jentene mine har flyktet opp i høyden å tittet ned på han med store runde øyne. Snakket litt med Anne om det i går, og da sa hun at skulle det bli et problem kunne jeg sette ham inn på lille rommet en stund… Der har han det ikke så ille… Skulle han ha vært på kattehotellet er det rommet han er på bare et knøttlite bur… 


Er ikke sikkert at det blir nødvendig, men muligheten er jo tilstedet hvis damene ikke våger seg ned for å spise og drikke….. De skal jo ikke behøve å være redde i sitt eget hjem, og da er det jo greit å ha en alternativ løsning. Felix selv er en avslappet og fin pusegutt som bare er nysgjerrig så han er ikke noe problem…

Jeg må jo le av disse kattene, hehehe… Den nye senga mi har ingen av dem våget å legge seg på for å sove, og de har knapt vært oppe i den siden du undersøkte den med en gang den var klar. Under den vil de gjerne være, men ikke oppå. Jeg løfta Ronja opp i sta og kozte med henne, og da jeg skulle sette henne ned gjorde jeg det på senga. Hun gikk to skritt, og spratt hun for ned igjen. Skal bli spennende å se hva som skjer når jeg går å legger meg om en stund, for Vinja pleier alltid å komme å ligge ved siden av hodeputa mi en stund…..!!

Når det gjelder forkjølelsen min, så har hode mitt begynte å komme tilbake til normalen igjen. Med det mener jeg at det ikke føles som om jeg har vatt på hjernen lenger, og jeg hoster ikke så fælt lenger. Cosylanen og antibiotikaen har allerede begynt å virke :o)) Litt vissen i kroppen er jeg nok, så jeg skal ikke stresse så mye de nermeste dagene… Nå vil jeg bli frisk igjen sånn at jeg kan nyte ferien min som starter på mandag :o)) Hmmmmm, 4 hærlige uker!!

 

2 kommentarer
    1. Fortsatt noen uker til min ferie men den nærmer seg med stormskritt. Jeg er glad for ha ferien til gode når jeg ser hvordan været har vært i sommer. Ha en fortreffelig feire og håper du får nyte litt godt vær også.

    2. hobbyting: Jeg tror det kan lønne seg Ã¥ ha sen ferie, og nÃ¥ leste jeg i gÃ¥r at godværet kommer til uka :o)) Det skal bli godt med lang ferie…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg