Dagens bilder….

Etter bare å ha vært inne å sløvet et par dager, var det godt å komme seg ut en tur i dag. Luften var skikkelig klam og varm, og jeg var nesten sikker på at det ville begynne å regne hvert minutt. Noen få drypp kom det da jeg kjørte nedover, men det ble ikke noe serlig ut av det!!


Dro en kjapp tur ned til Expert på Alna for å kjøpe meg Music Angel høytalere… Siden de bare kostet 199,- kjøpte jeg to stykker.. Trengte jeg det kan du jo spørre, selvsagt gjorde jeg det. Ellers hadde jeg ikke kjøpt det. Hadde lyst på en grønn og en rosa, men de hadde ikke rosa så da ble det blå. Var veldig fristet til å kjøpe WII, men jeg klarte å styre meg i denne omgangen i allefall :o))


Jeg sliter med å få opp alle kattehårene fra sengeteppet mitt og fra fleezene i sofaene med de munnstykkene jeg har på støvsugeren min, så da jeg var en snartur innom Claes Ohlsson på Bryn fant jeg denne kjekke saken. Den skal vistnok være bra til å få samlet opp alle hårene, men det vil jo vise seg neste gang jeg prøver den.


Denne tateren hadde vært i farten når jeg kom hjem igjen… Her kommer han løpene gjennom kjøkkenvinduet for å undersøke hva jeg har kjøpt, og om det er noe til han. Det var det ikke denne gangen, og da han oppdaget det forsvant han med eneste gang.


Da jeg kom inn døra var dette det som møtte meg på kjøkkengulvet.. Anne har fortalt meg at Felix gjerne går i søppelkassene og snoker, men det hadde jeg glemt i farten. Han pleier å få kjeft for det hjemme, men jeg klarte ikke å bli sint på han. Stakkar’n skjønte at han hadde gjort noe han ikke skulle å var veldig skamfull. Han forsvant og jeg fant han igjen inne i klesskapet mitt, hehehe!!


Akkurat nå sitter han oppe i klatrestativet sammen med dronningene av de stormfulle høyder, og de bryr seg faktisk ikke om at han sitter der. Hvor lenge det varer, se det er ikke godt å si. Vanligvis så tolererer de ham en liten stund, men så blir de to bitcher og freser og knurrer, hehehe!!

Det var så fint vær da jeg kom hjem at jeg tenkte at nå tar jeg med meg kamera og hagesaksa og går bak blokka for å rufse litt i blomsterbeddet. Så kan jeg presenetere før og etter bilder, som bevis på at jeg faktisk har gjort noen ting i dag, hehehe!!









Dessverre så ble det bare et før bilde, for i det jeg skulle begynne med å klippe og fixe begynte det å øsregne… Jeg tenkte først at det snart ville gi seg, men det gjorde det jo ikke så det var bare åkomme seg inn igjen. Gartnerarbeidet får nok vente til en annen dag i stedet. Er det opphold i morgen etter at jeg kommer fra frisørdamen, kan jeg ta et tak da i stedet.






På tide å lage seg litt middag, og i dag blir det kveite med Sandefjordsmør… Det har blitt så mye kjøtt i det siste at når jeg rusla rundt på Ultra i sta fikk jeg så innmari lyst på fisk, og da ble det Kveitemiddag i dag. Jeg spiser altfor lite fisk, noe jeg er nødt til å gjøre noe med… Ikke bra å spise bare kjøtt nesten hver eneste dag. Hmmmm, jeg har vært inn på tanken å kutte ut rødt kjøtt og gå over til mer grønt + fisk. Gjorde det et helt år, og jeg å lage mange spennende retter som jeg aldrig hadde trodd jeg noen gang skulle spise!!

8 kommentarer
    1. synnovesyr: Jeg måtte bare komme meg ut av huset å se noen tobente, etter å ha vært inne noen dager med kattene :o)) Shopping er jo en fin rekrasjon, hehehe!!

    2. Likte godt bildene, – spesielt nærbildene av blomstene dine! – Alltid godt med en god fiskemiddag, – her ble det sushi idag!

    3. Terje: Kveita var nydelig, og det var deilig med mat som ikke var så tung i varmen. Jeg har ikke helt vent meg til sushi, men jeg kan nok syntes det er godt i små mengder :o))

    4. hobbyting: Har vært mye regn her oxo, og det er vel derfor det er sÃ¥ overgrodd i beddet mitt. Verst er det med “villvind”, jeg fjerner og like fort er den tilbake igjen i mangfold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg