Mer frustrasjon…..

For ikke lenge siden var Sven-Erik og Anne her for å se på om jeg hadde gjort noe feil nå jeg koblet til WII konsollet mitt. Utstyrt med lommelykt for å se bedre fant Sven-Erik fort ut at det var ikke problemet,…. Nei da, jeg må ha en HDMI-kabel for å kunne bruke konsollet, og noe sånt fulgte jo selvsagt ikke med vettu… Jeg syntes jo at de burde ta høyde for at folk har forskjellige TV hvor det ikke går å plugge inn en scartkabel. Min TV er sånn, den tar kun USB og HDMI kabler… Det koster sikkert ikke all verden, men det irriterer  meg så jeg koker over at alle kabler følger med…., grrrrrr!!!


Her i Oslo har vi igjen fått tilbake det fine regnværet, og det virkelig bøtter ned så det bråker i takrennene å spruter vann langt utover gressbakken… Akkurat nå syntes jeg faktisk at det er litt befriende å lytte til, og ganske beroligende. Irritasjonen og frustrasjonen som river i kroppen begynner så smått og avta, og skuldrene har senket seg et par milimeter… 

For et par dager siden begynte jeg å få rare feilmeldinger i kommentarfeltet på bloggen, og først trodde jeg det var noe jeg hadde gjort feil. Så kom forklaringen fra Silje Lien som har laget gratisdesignet jeg bruker om at ImageSchack hadde slettet bildene hennes. Hun ga beskjed om at hun skulle rette det opp igjen. Nå er jeg en utrolig pirkete person, og hatet å se denne 403 feilmeldingen hele tiden så i går kveld dyttet jeg lesebrillene godt på plass å begynte å lese koder. Etter noen misslykkede forsøk klarte jeg å fjerne det som forårsaket feilmeldingen, og nå ser det bra ut igjen. Når Silje har fåttt gjort det hun skal gjøre, og oppdatert designet igjen kan jeg bare laste opp kodene for innlegg pånytt. Jeg kan fortsatt ikke så mye om disse kodene, og jeg sa for en stund siden at jeg skulle lære meg mer om det. Ble ikke så mye av det, men nå skal jeg….. For det er ganske gøy når man har forstått hvordan ting fungerer og klarer å gjøre mindre og større endringer selv :o))

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde et sett med armer til, for Ronja ligger ved siden av meg å stanger bort i meg hele tiden. Hun vil at jeg skal klø og koze med henne…., masse. Det holder ikke bare å stryke litt på ryggen, nei skal hele henne strykes og kløs, hehehe!! Ikke alltid hun er sååååå kozete så da får hun det som hun vil :o))

Ha en fortsatt fin torsdag, om det regner eller om du er så heldig at sola skinner der du bor. Vi blogges :o))

4 kommentarer
    1. SÃ¥ irriterende, – helt enig, de kan selges med de kabler som trenges til forskjellige tv. Ellers fÃ¥r de trene opp folket i butikkene til Ã¥ spørre nÃ¥r noen kjøper diverse produkter.
      SÃ¥ fint at du lære deg diverse, – sÃ¥ kan du lære videre til meg, – DU er en flink læremester, – husker det fra SB1

    2. Terje: Å, jeg sier nå det :o)) Klart jeg kan lære deg når jeg har fått taket på det :o))

      Jeg var pÃ¥ Elkjøp i sta, men de kunne ikke hjelpe meg…. SÃ¥ jeg tror jeg kommer til Ã¥ levere tilbake hele spillet Ã¥ fÃ¥ pengene tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg