God formiddag…..

I går satte jeg streken med å sove til langt ut på dagen, så derfor satte jeg klokka til å ringe ved 9 tiden for at jeg skulle komme meg tidlig opp. Veeeeel, den ble 10 da innen jeg endelig klarte å krabbe ut av senga, hehehe. Jeg ble liggende i senga å se på Sex og Singelliv på TV3 i natt, de sender jo i flere timer på kvelden og natten nå. Siden jeg ikke har sett alle episodene tidligere så prøver jeg å få med meg noen av dem nå.


Det er da ikke så ille vær i dag heller, selv om skyene kommer å skygger for sola innimellom…. Var spent på hvordan det var nå jeg våknet i dag ettersom det både tordnet og styrregnet i går kveld, men til min store glede skinte sola inn igjennom soveromsvinduet mitt.Ingenting er kozeligere enn å våkne til at solen kiler deg på nesen :o)) 

Elbjørg ringte meg i går for å takke enda en gang for den fine matkurvet hun fikk til 90 års dagen sin. I følge henne hadde hele familien gitt seg helt over da de så oppe i kurvet, og oppdaget alle godsakene. Hun lurte på om Anne og jeg kunne komme til henne i morgen på middag, så får vi se alle de fine blomstene hun oxo fikk. Jeg hadde lurt på om jeg oxo skulle kjøpe en bukett med blomster ved siden av, men når hun fortalte om alle hun hadde fått var det like greit at jeg ikke gjorde det. Snakket nettopp med Anne om hun kunne i morgen, og det var greit for henne så lenge det ikke var på morningen. Felix har nemlig time hos dyrlegen til den årlige kontrollen sin.

I dag har jeg tenkt å åpne skapene i entreen og dra ut alt som ligger der å se nøye på det, og jeg regner med at det blir ganske mye der som ikke kommer inn igjen. Håndklær som ikke er noe pene lenger, og sengesett som jeg har hatt som ekstra skift inntil jeg fikk kjøpt noe nytt. Nå har jeg jo kjøpt meg nytt så de kan gå!!!

Først skal jeg brygge meg en deilig kopp kaffe og sette meg ut å nyte den på balkongen…. Jeg må ha noe som sparker i gang kroppen, hehehe!! Ha en fin søndag, blogges!!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg