En bløt snute..

Når en liten myk pus kommer opp i senga til meg på morningen å legger en bløt liten nese inntil kinnet mitt, er det ikke så farlig at klokka er bare 06:30 :o)) Vinja syntes nok at mammen burde stå opp, men selv syntes nok mammen at det var litt tidlig. Vinja fikk ligge i armkroken og så sovnet begge to igjen. Neste gang jeg våknet var klokka 09:30 å da var det ingen grunn til å ligge å dra seg lenger.


Nede ved Østensjø Skole er har det vært full aktivitet en stund allerede, og helikopteret har vært nede på skolen et par ganger å tatt av igjen. Hørte nettopp på Østlandssendingen at det har vært så mange folk i marka de siste dagene at hundene til Røde Kors hadde litt problemer med søket. Huff, den unge jenta har vært borte veldig lenge nå, hva er det som har skjedd med henne? En skolevenninne minnet om en tilsvarende sak for noen år siden, hvor noen ble tatt og ble holdt sperret i en hytte i Enebakk. Man skal ikke spekulere, men samtidig er det vanskelig å stoppe tankene oxo.


Pusene var helt uinterresert i hva som skjer lenger nede, de var mer opptatt av at mammen deres ikke hadde fylt opp vann i vannskålen på balkongen… For dem var det helt utilgivelig at noe sånt ikke var fulgt opp. Hehehe, jeg så at det var tomt da jeg lukket døren for natten, men det er ikke noe synd på dem for de har en vannskål på kjøkkenet oxo. Den bruker de omtrent ikke så lenge de har tilgang til vann på balkongen, for det er stort sett der de er det meste av dagen. Akkurat nå sitter Ronja ved siden av meg på skrivebordet, og mjauer å vil at jeg skal koze med henne.

Jeg hadde egentlig tenkt meg å rydde i dag, men det er så fint vær så jeg lurer på om jeg skal sette meg litt ut med en bok å lese litt. Det har ikke blitt så mye av noen av de tingene hittil i ferien!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg