Vil være for megselv….


Kroppen er ikke helt samarbeidsvillig i dag, heller!! Det kommer nok av behandlingen i går tenker jeg, noe jeg har opplevd før at virkningen kan være så kraftig at den strekker seg over et par dager. Så lenge man har fri er det greit, for da kan man gå litt inn i segselv å være alene. Er man i jobb er ikke det like enkelt…., da må man bare må være tilstede for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine. Akkurat i dag kjenner jeg at det er godt at jeg har ferie :o)) 

Er jeg i dårlig humør for at kroppen ikke fungerer, nei slettes ikke… Ingen vits å være det for det skjer så ofte at da hadde jeg vært suuuur bestanding, hehehe!! Har vel kommet dit hen at jeg har akseptert at sånn er det innimellom, og så begynner behandlingene å fungere å jeg får det mye bedre igjen. De siste to årene har jeg slitt ganske mye med vondt og stive ledder, men det har jeg gjort før oxo i perioder. Jeg tror noe av plagene kan komme av at jeg har spist en del junk food, og det er vel ikke bra på mange måter. På tide å ta tyren ved hornene og endre på livsstilen……


Kattene merker når jeg har dårlige dager, for da skal de være i nærheten av meg hele tiden. Ikke nødvendigvis på meg, men ligge ved siden av å se på meg å likseom trøste mammen sin. Akkurat i dag er det vist Ronja som har påtatt seg oppgaven med å se hva jeg fortar meg, og trøste litt… Da vanker det jo litt ekstra koz på henne oxo, og liker hun jo :o)) 

3 kommentarer
    1. Det er rart med de dyrene våre .. hunden min er sånn når jeg er dårlig, skal ligge helt inntil sofaen, reiser seg opp og snuser på meg med jevne mellomrom, bare for å passe på at jeg fortsatt er i live liksom .. God bedring fra meg til deg. :o)

    2. Huff da Vera, – men som du sier, godt man er litt “vant” til det, – men det er jo ikke slik det skal være. Godt Ã¥ vite at det kommer til Ã¥ gÃ¥ over!! – Vi fÃ¥r legge om livsstilen begge….sliter pÃ¥ kroppene vÃ¥re – og tenker som sÃ¥, at har det først begynt, sÃ¥ fortsetter det! – Jeg er med!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg