Lettelse….


I hele dag har jeg gått rundt å kikket opp i taket, i vinduskarmer og langs gulvet i fall jeg skulle se den halvdaue vepsen fra i går kveld. Jeg syntes det har surra både her og der, men når jeg har sett etter var det ingenting alikevel. Det er helt for j…. å være så skrekkslagen over at en sånn liten skapning skal komme i nærheten av meg, men jeg klarer bare ikke å slappe av. Jeg prøver å være flink til å holde meg i ro, men så setter den inn turboen, og kursen for meg å da er det gjort. Panikken overtar å jeg flyr hysterisk avgårde…. Pusene sitter med store øyne å ser på mammen sin å lurer fælt på hva det går av meg, hehehe!!

Nå kan jeg slappe av for denne gangen…. I sta rota Ronja under det høye skapet i stua, og ut kom en steindau veps :o)) Den hadde definitivt flydd sin siste runde, og den gikk til de evige jaktmarker, puh!!

2 kommentarer
    1. Har heldigvis ikke sånn panikk for de der. Synes faktisk de er ganske fine .. men liker ikke å ha de svirrende rundt hodet når jeg skal spise. Der går liksom grensa mi!

    2. Marit: Du er heldig :o)) Jeg syntes vepsen er fasinerende på avstand, men problemet er at de er så liddelig glad i meg så de blir skikkelig nærkontakt hver gang :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg