Ă…rskontroll og vaksine,,,,

På fredag kom brevet fra katteklinikken om at det var på tide å bestille time til årskontrollen og vaksina… Jeg mente at jeg ikke var der før i slutten av september eller begynnelsen av oktober, men der tok jeg vist feil. Jeg var der 12. september faktisk….


Selv om jeg bor i Oslo så har jeg valgt Katteklinikken 10 liv på Lørenskog… De er nok litt dyrere enn andre steder, men de er så flinke med dyrene og spesielt mine to primadonnaer. De er jo ikke spesielt fornøyde når de blir lurt inn i burene sine for å kjøre en liten tur, og da er det betryggende å vite at de kommer til en dyrlege som er flink til å roe dem ned. Jeg spurte spesiet etter Eva denne gangen, for hun har virkelig godt lag med pusekatter med primadonnanykker, hehehe!! 

Jeg har bedt meg fri fra jobben sånn at jeg kan holde et lite øye med pusene en stund etter…. Det hender jo at de kan bli både trøtte og uvelle av vaksinen, og da er det greit å være der hvis noe skulle skje. De har i grunnen ikke hatt noen problemer de andre gangene, men man vet jo aldrig…. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg