Oslo’s tak….

Fredag er favorittdagen min i uka :o)) Da vet jeg at når jeg kommer hjem fra jobben så har jeg to hele lange deilige fridager foran meg…. Denne uka har gått så fort at jeg nesten ikke har klart å følge med, selv om jeg ikke syntes hver dag har gått så fort når jeg har vært der.

I dag har vi hatt nok en flott dag med sol og relativt god varme… Jeg var bare en liten tur ute i lunchen for å lufte meg litt, og endte opp hos Zizzi hvor jeg kjøpte en ny sort høstjakke med hette og en sort jeans. Det var slettes ikke planlagt, for jeg gikk bare innom for å ha noe å gjøre i lunchen. På veg inn stakk jeg opp på taken til jobben, hvor røykerne har sitt faste tilholdssted, for ta noen bilder utover byen.







Det går ikke så fort fremover med meg om dagen, siden jeg har fått en lei betennelse i høyre hæl…. Da jeg sto opp i dag klarte jeg nesten ikke å trå på benet, og jeg var nødt til å finne frem støttebandasjen igjen. Det var fortsatt vondt å trå på, men bandasjen holdt ankelen stødig så det hjalp da litt. Nå i kveld er det sårt og vondt, så jeg sitter med benet høyt og slapper av. Jeg har hatt dette hær et par ganger før med varierende lengde… Første gangen gikk det opptil 10 mnd før jeg endelig ble kvitt smertene og kunne gå uten bandasjen, mens siste gangen var det bare noen få uker.

Det blir nok ikke så lenge før jeg kryper opp i senga, for jeg er ganske trøtt nå i kveld… Først skal jeg se på andre del av Kalde Spor på NRK…..

4 kommentarer
    1. Uff da, ikke god og ha det vondt. Ønsker det god bedring.
      Ellers ser jeg du har sol i Oslo, så der er du heldig.
      Spiser dere ikke sammen på jobben din når dere har lunsj?

    2. Betennelse i hælen .. går det an? Jeg har også hatt så vondt midt under hælen i det siste, nesten ikke til å trø på, uten at jeg kan se noe galt på utsiden. Bortsett fra hevelsene som nesten alltid er der. God bedring til deg.
      De har det iallefall luftig disse røykerne på jobben din ..

    3. iidb: Tusen takk :o))

      Vi er utrolig heldig med været om dagen, har nesten bedre vær nå enn i sommer. Når det gjelder lunchen så kan vi ikke spise sammen, for det er alltid noen så må bemanne telefonen. Dessuten sitter vi i åpent landskap å ser på hverandre hele dagen, og da er det veldig behagelig å komme seg en tur ut å se andre fjes :o))

    4. Marit: Ã… jo da Marit det gÃ¥r sÃ¥ fint sÃ¥…., dessverre :o(( Jeg har betennelser som ligger Ã¥ lusker i hele kroppen, og de bryter ut pÃ¥ mange mindre festlige steder dessverre. Slitsomt, men det er bare Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ og ikke hengi seg til dystre tanker ellers blir jeg gaaaal!!

      Det er fint oppe pÃ¥ taket der røykerne holder til… Vi andre har jo oxo lov til Ã¥ sitte der, men det er skjelden vi gjøre det… Tar meg heller en tur ut pÃ¥ byen i stedet :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg