Da var det gjort…..

Den stakkars Erika’n som jeg kjøpte til gravlund har stått ute på balkongen i 2-3 uker uker nå, og siden været var ganske bra bestemte jeg meg for å dra ned å dra opp sommerplantene og få stakkar’n i jorda. Jeg har ikke vært der nede siden mamma sin bursdag 27. juni, og har skikkelig dårlig samvittighet for att jeg ikke har tatt meg bryet med å dra ned. Skamme meg, dask på lanken å alt annen bestraffelse, hehe!


Hvor lykkelig ble jeg når jeg kom ned til graven å så at det så slettes ikke så ille ut i det hele tatt… Sølvkransen sto høy og rank og de spanske Margerittene var grønne, men de blomstret ikke lenger. Jeg ble virkelig lettet over det jeg fikk se. For jeg så for meg noe overgrodd og grusom som ville være til skjemsel, men det var det altså ikke. Hadde først tenkt å la sølvkransene stå igjen, men så fjernet jeg dem alikevel… Det blir jo ikke så lenge til jeg skal legge på granbar og mose hvis jeg får tak i. Gravlund hadde så smått begynt å fjerne sommerblomstene, men hadde ikke satt ned noe for vinteren enda… Regner med at det ikke er langt unna.


(arkivbilde) Etter at jeg var ferdig på gravlund dro jeg bort til Anne for å mate Felix… Da jeg var like ved kom jeg på at jeg hadde glemt å ta med meg parkeringskortet mitt, bummer!! Jeg gadd ikke å dra hjem for å hente det, og tok sjangsen på å parkere uten… Heldigvis gikk det greit, og parkeringsvakten kom ikke så lenge jeg var der. Enda han ikke hadde vært alene så mange timene var han mer kjælen enn jeg noen gang har sett ham. Han gikk opp på to og klorte seg fast til armen min sånn at vi kunne hilse ordentlig på hverandre. Jeg kozte masse med han, og han lot meg stryke og klø ham over hele han men mest på hode og rundt øre.. Noe mat ville han ikke ha så lenge jeg var der, men det går nok ned utover kvelden. Når jeg gikk satt han på klatrestativet å så etter meg…., det blir nok en lang dag for han i morgen for da kommer jeg først etter jobb…. Uansett han har det bedre hjemme hos seg selv enn å være her hvor dronningene av de stormfulle høyder regjerer :o)) 

Vi har vel ikke hatt like flott vær i dag…. Det begynte veldig bra på morran med blå himmel og sol, men så begynte skyene å komme å sola forsvant :o(( Temperaturen har ligget rundt + 45 C, men det begynte å blåse utpå dagen å da virket det mye kaldere med en gang. Kikket på langtidsvarslet, og det ser ikke så ille ut denne uken :o))

Det er oxo fremgang med venstre kne i dag…. Musklene har ikke vært like stramme, og når jeg var ute i dag hadde jeg ikke noen problemer med å gå… Det var litt vondt før jeg sto opp i dag, men når jeg sakte men sikkert begynte å gå rundt i heimen løsnet det. Jeg kjenner jo at jeg må være litt forsiktig, men fortsetter det sånn hver dag så kommer jeg til å kunne ta meg mine faste runder i lunchen å en runde etter at jeg kommer hjem fra jobben. Det føles godt å tenke på :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg