Har ikke bestilt dette jeg…..

Når jeg våknet til morran i dag bare viste jeg det…. At det snødde ute selvfølgelig, og bekreftelsen kom med det samme jeg stakk hode ut i stua å kikke ut… Jeg kan ikke påstå at jeg var veldig fornøyd når jeg så det, men heldigvis var det varmegrader ute så det det la seg ikke på bakken…..


(arkivbilde fra Meheia mai 2012) Jeg prøvde å ta bilde av snøfnuggene, men fikk dem ikke klart nok fram på bilde… Vet ikke hvor mange bilder jeg tok før jeg ga opp, men så kom jeg på at jeg ble jo overrasket av snøfall da jeg dro til Atrå i mai måned. Så da fikk bilde jeg tok den gangen representere været i dag. Det har vekslet hele tiden mellom snø og regn fra jeg sto opp til nå, og for litt siden begynte det å blåse ganske kraftig oxo. Veldig glad for at jeg ikke må ut i dag, og kan krype sammen i godstolen for å se på film….

Fra jeg var barn har jeg vært fasinert av Disney tegnefilm, og det har ikke avtatt etter at jeg ble voksen. Er jeg i dårlig humør eller litt deppa som i dag, er det gjerne de filmene jeg tyr til. At jeg har sett dem flere ganger før spiller ingen rolle, for jeg bare elsker dem.


The Princess and the Frog kjøpte jeg for en stund siden, men jeg hadde ikke fått sett den…. I sta fikk jeg endelig sett den, og syntes den var veldig fin :o)) Den hadde alt som skal til pluss kjærlighet, humor og så krydret med litt tårerer da selvfølgelig. De kan dette med å lage filmer som rører hjertet :o))


Før jeg starter med søndagsmiddagen så må jeg ha med meg en Disney film til… The Aristocats. Den husker jeg at mamma og jeg var på Saga kino her i Oslo så da jeg var liten. Da var jeg 10 år gammel, og husker at det var stort å få gå på kino. Jeg hadde bare vært på kino en gang før et par år tidligere for å se på Snøhvit da jeg var i barnebursdag hos naboen. Jeg tror at det er derfor disse to er mer favoritt enn noen av de andre. De har gode minner fra barnedommen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg