Endelig helg….

Hele denne uka har jeg kommet hjem fra jobben og vært ganske sliten i kroppen, så det var ganske deilig når jeg satt meg i bilen på ettermiddagen for å dra hjem. Når jeg fikk satt meg godt til rette i setet var det som om lufta gikk ut av meg, og jeg satt et par minutter å tenkte at hvor godt det hadde vært å bare lukke øynene noen minutter. Det ble selvfølgelig med tanken… Jeg kom meg avgårde, og fant etterhvert den raskeste veien hjem.. Pleier vanligvis å kjøre mot Opera’n og igjennom tunellene, men trafikken sto helt stille, så jeg kjørte om Tøyen i stedet hvor det var veldig lite trafikk for en gang skyld.

Faren min ringte meg i sta nå jeg lå langt under dyna for å få varmen… Det var en stund siden jeg hadde pratet med han, så det var kozelig at han ringte :o)) Hadde jo tenkt å ringe ham på søndag siden er farsdag da, men det gjør jeg nok alikevel. Han hadde nok lyst på en tur til Sverige før jul, for han spurte om jeg hadde noen planer om det. Jeg måtte jo si som sant var at jeg ikke hadde det, for jeg har egentlig ikke noe behov for å dra. Skulle det forandre seg, så skal jeg selvfølge si fra til ham :o))

Når lunchen nermet seg tidligere i dag hadde jeg en dundrende hodepine, så jeg bestemte meg for å ta meg en tur ut for å lufte meg litt. Bena førte meg ned på Oslo City hvor jeg rusla litt rundt, og hos Hennes hadde de så mange flotte skjerf. Jeg så ganske mange jeg kunne ha tenkt meg, men lot være å kjøpe noe i dag. Stakk heller opp til Platekompaniet og handla litt ny musikk. Som alltid var det lang kø til kassene, en kø som gikk mellom hyllene så gikk man til en ledig kasse etterhvert. En fyr hadde tydligvis ikke skjønt det systemt å sneik foran oss alle sammen… Jeg kjente at jeg begynte å hisse meg opp men så bestemte jeg meg for å la det passere, lunchen var kort og jeg hadde ikke tid til å krangle med fyren…

Jeg har ganske variert musikksmak, og i dag falt valget på Lana Del Rey, Ida Jenshus, Robbie William og Vamp… Har ikke fått hørt noe serlig på dem i kveld, men i morgen skal jeg valse rundt her med støvsugeren og skurefillene så da blir det liv i heimen tenker jeg :o))

Pusene har virkelig vært i farta i kveld, høyt og lavt, og løpt etterhverandre til de lå rett ut på gulvet som slagt, hehehe!! Jeg måtte bli litt sint på dem et par ganger når det gikk for vilt for seg, og da stoppet de opp et øyeblikk å så på meg, før de igjen satte av gårde. Nå har de lagt seg til ro for natten, og det skal jammen jeg gjøre oxo… GOD NATT :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg