Takk…

En kjær venn har blitt sliten og begynt å svikte… Tiden har nå kommet til å si farvel og la deg få vile selv om du ikke er mer enn et år. Det er jo ingen alder, men når det innvendig ikke klarer å yte fult lenger er det ikke så mye annet å gjøre. Du har holdt orden på livet mitt, passet på at jeg har dukket opp til avtaler og møter, bevart kjære og dyrebare minner i form av bilder, gjemt på andre viktige ting som det ikke er plass til i hodet mitt, men nå skal du få fred… min kjære Samsung Galaxy S II!!


Om en dag eller to blir du erstattet av en ny og freshere modell med flere duppeditter og større skjerm.. Samsung Galaxy S III… Pakkelapp kom i posten i dag, som jeg ikke rakk å hente. Det er nok ikke telefonen men det nye simkortet tenker jeg, kanskje en ny hentelapp venter på meg i morgen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg