Slitsomt….

Må innrømme at jeg begynner å bli lei av feber, hostekuler og rennende nese… Så lenge jeg er på jobben så holdt nesen seg rimelig samarbeidsvillig, men med en gang jeg kom meg ut satte det i gang. Det ble jo ikke bedre av at jeg nøys og nøys i et sett heller, noe jeg har fortsatt med i hele ettermiddag og kvelden.

De siste gangene jeg har vært forkjølet har feberen gått i taket, og landet på rundt 40.. Det positive denne gangen er at den ikke er så høy, og jeg er i stand til å gå på jobb og fungere någenlunde normalt. Akkurat nå er virkningen av Ibuxen min avtatt, og jeg kjenner at det er på tide å fylle på med en til. Skal ikke ha lakenskrekk i kveld kjenner jeg….

I lunchen i dag var jeg en tur ute og handlet meg en cardigan, sort med grått på skuldrene og på stolpene + en burgunder topp med stjernemøster og bling bling + en grå med stor utringing og nagler langs halsen. Jeg hadde lyst på en cardigan med burgunder mønster, så dro rett opp til Strømmen Storsenter rett fra jobben. Der ble det jo ikke bare en cardingan til for jeg fant jo en med sennepsgult mønser oxo pluss en topp som passet inni :o)) Før jeg snudde nesa hjemover var jeg innom Platekompaniet og kjøpte den nye CD’n til Kim Larsen… Jeg har ikke fått hørt på den enda, men tar den med i bilen i morgen så kan jeg nyte da!!

Søstrene Lillepuzdatter er veldig kozete om dagen, og de flyr rundt bena mine hele tiden.. Akkurat ligger Vinja på bena mina og dormer seg, mens Ronja sitter ved siden av meg på bordet å kikker på hva jeg driver med. Når jeg går å legger meg om litt så kommer de begge to å skal ligge i senga de oxo. Ronja nede ved bena min, og Vinja skal ligge oppe ved halsen… Da maler hun så høyt og søvndyssende at det tar vanligvis ikke lange tida innen jeg glir inn i drømmeland :o))

I dag har det vært et ordentlig drittvær ute med tåke og regn utpå ettermiddagen… Da jeg kjørte til Strømmen ble tåka tjukkere og tjukkere så det var reint kuselig, i tillegg til at det sprutet ganske bra fra de andre bilene. Min ellers så Candy røde bil er nå mer kømøkk brun… Ser ikke ut til at være i morgen blir noe serlig bedre, i allefall iflg yr.no.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg