SÃ¥ var det gjort….

I nettbanken hadde det samlet seg en lang liste med regninger som skulle betales før jul, og i dag fikk jeg da endelig satt meg ned for å betale dem…. Måtte se å få de unna, dels for at forfallet var der men oxo for å få en oversikt over mye penger jeg kunne bruke på julegaver o.l.

Det går dårlig ut i januar hvis jeg handler bort alle pengene mine nå istedet for å betale regninger… Tror ganske mange går i den fella nå før jul, at de utsetter å betale regninger, for at de kjøper så mange å dyre julegaver. Man har ikke mer penger i januar, heller mindre, til å betale de regningene man ikke betalte i desember. Da havner man fort i en ond sirkel med å flytte på regningene for å komme unna til neste måned…..

Skulle egentlig ha vært ute å handlet julegaver med Anne i dag, men feberen og halsen min blusset opp i dag igjen så jeg var nødt til å ringe å melde avbud. Vi pleier hvert år å dra ut å handle julegaver til hverandre, vi plukker ut og den andre betaler. På den måten får vi det vi vil ha, grei løsning det der. Vi skal gjøre et nytt forsøk i morgen hvis feberen har gått ned igjen, for den må da snart bli borte!!!!

Ute snør det lett, og det er en sånn dag hvor det liksom aldri helt blir lyst ser det ut til…. Det er fortsatt ganske bløtt ute, så gummistøvler er fortsatt tingen hvis man skal ut å gå. Uansett dårlig form, så må jeg en tur bort på postkontoret for å sende julegaven. Kattene har lite tørrfór igjen så jeg må en tur innom Labben Hund og Katt på Oppsal.. Blogges..!!

2 kommentarer
    1. Marit: Vi fÃ¥r hÃ¥pe pÃ¥ det…, har ikke lyst til Ã¥ gÃ¥ dÃ¥rlig hele jula. NÃ¥ skal jeg ut i slapset en tur, har ikke lyst til det heller, men mÃ¥ bare…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg