Makan til frekkhet….

På mandag var det begravelse i Oppsal kirke, og da gikk tyver inn i kirkens garderobe og stjal mobiltelefoner, penger, nøkler til en Volvo og bilen… Ikke en gang under en begravelse skal man få ha sine eindeler i fred. Les artikkelen her på NRK. 

Det er jo litt av en risk å ta å gå inn i kirken og ned i garderoben under begravelsen, for det er alltid noen som må på toalettet eller som av en eller annen grunn er der nede. Jeg kjenner godt til kirken siden det er den som ligger rett her ovenfor, og jeg er jo konfirmert der å begge foreldrenes begravelse har vært holdt der. Jeg blir så opprørt over at noen kan være så frekke at de gjør noe sånt under en seremoni som allerede er vond og vanskelig.

Når det er sagt så ville aldri jeg ha lagt igjen verdisaker i noen garderobe.. Ikke hadde jeg hengt fra meg yttertøyet mitt der heller, for det er ikke så varmt i kirken. Håper virkelig at de blir tatt sånn at det kan blir en stopper for dette. De hadde jo vært i en annen kirke og gjort det samme der…..

 

4 kommentarer
    1. Sånn har det blitt. Her har vi hatt besøk av utlendinger som rygger opp varebilen og tømmer garasjer som stå åpne. Dette gjorde de midt på dagen og heldigvis har vi FB som varsler når sånne ting skjer. Tolla tok noen polakker som hadde tyvgods i bilen for over 300.000 og mye av det kom fra garasjer.

    2. hobbyting: Her vet de vist ikke noe om hvem som har gjort det siden det ikke var noen vitner. Jeg skal i begravelse om en uke, og jeg tar definitivt mine ting med inn i kirken. Ellers sÃ¥ har vi vært litt plaget av utlendinger som ringer pÃ¥ callingen Ã¥ utgir seg for annet enn det de faktisk er… Heldigvis har ingen Ã¥pnet for dem!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg