Dagens sjokk

Var å komme ut av butikken, stå ved bilen utenfor….. og se en annen bil komme seilende på glattisen og kræsje inn i støtfangeren bak med et høyt smell!! Ut tumler en ung gutt som øvelseskjørte, og en lettere nervøs storebror…. Jeg spurte om det gikk bra med dem, og de tilbød seg stotrende og nervøst å betale for skaden på bilen der og da. Utenom forsikringsselskapet og politi etc. Jeg sa forståelsesfult at det vel måtte la seg ordne, og de insisterte på å betale 2000 kr. Storebroren løp bort i minibanken, hentet ut penger, trykket meg i hånden og sa at jeg var et fantastisk menneske, et virkelig godt menneske som det fantes altfor få av…, før de lettet og glade avgårde. Jaja, morsom og rar opplevelse da…., og jeg lurer fortsatt på hvem som eide bilen som ble påkjørt jeg……..??

10 kommentarer

Siste innlegg