Ny uke pÃ¥ ny plass…

På fredag fllyttet vi til nye arbeidsplasser igjen, bare noen få skritt…. Det var som om å komme hjem igjen for meg, for der sitter det ikke så mange så det blir mer stille og rolig. I tillegg så har vi fått skaper mellom oss og de andre som sitter der, og det var det som gjorde utslaget for meg. Jeg syntes det har vært litt stressende å sitte på de plassene vi har hatt den siste tiden, siden det har sittet så mange der og for at det ikke har vært noen form for skille mellom våre plasser og de bak.

Det var mer støy med så mange personer på en plass og det var stadig noen som var på beina og gikk forbi bak og på siden. Som den nysgjerrige personen jeg er ble det til at jeg så opp hver gang det var en bevegelse, og da blir man forstyrret hele tiden. Personene vi satt sammen med er verdens hyggeligste, så det har ingenting med det å gjøre. I dag følte jeg at konsentrasjonen var tilbake, og jeg klarte å holde fokus på det jeg skulle gjøre. Satt med saker som tok litt tid, men syntes at jeg fikk unna endel alikevel.

Jeg glemte helt å lunche i dag, og kom først på at jeg kanskje skulle spise noe når klokka nermet seg 14. Vansligvis pleier jeg jo å stikke en tur ut i lunchpausen min, men siden det var så langt på dagen droppet jeg det. Rusla i stedet ned på Barista’n i 2 etg. og kjøpte noe spiselig og en dobbel Latte som jeg tok foran PC’n mens jeg leste litt på nettavisene for å se om det var noe nytt fra Algeri. Det var ikke det, så jeg endte opp med å scanne meg igjennom overskriftene uten egentlig å få noe mening med noe av det.

Hver dag når jeg går hjem fra jobb går jeg forbi en Cafe/Restaurant, og ved det samme bordet sitter en gjeng med damer å drikker øl. Det spiller ingen rolle når jeg går forbi, de sitter der. Om sommeren sitter de ute, oxo ved sitt faste bord, og de er alltid tidlig ute. Er ikke så sikkert at Restauranten har åpnet enda, men de finner seg en stol å setter seg ned med røykpakka klar på bordet. De ser litt slitne og dratt ut, og har nok drukket mange ølflasker og halvlitere opp igjennom årene. Latteren sitter løst rundt bordet, og damene storkozer seg å har det gøy. Jeg drar på smilebåndet når jeg går forbi dem, og kan ikke annet enn å bli i godt humør når jeg ser dem :o))

Hadde bestemt meg for at i kveld skulle jeg ikke sitte opp til langt på natt, men nå har jeg nå gjort det alikevel. Jeg har ikke klart å bli trøtt enda, men nå skal jeg alikevel gå å legge meg å forsøke å slappe av. Kanskje jeg klarer å gli inn i drømmeland. God Natt fra meg :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg