Lørdagskveld hos Anne…

I kveld har Kine og jeg vært hos Anne for å se MGP og koze oss med god mat… Anne hadde hjemmelaget gryterett  i fryseren, og rikelig av det så vi bestemte oss for å ha det. Den var en skikkelig hjemmelaget type med oksekjøtt, nam nam, så god men veldig mektig. Når jeg lager meg gryterett selv blir det ofte den sorten som kommer i en pose, men det er greit det oxo selv om den ikke kan konkurere med skikkelig hjemmelagede saker. Gryteretten vi hadde i kveld var blitt laget av en profesjonell kokk, som kunne sine saker.

Kroppen min var i skikkelig dårlig humør tidligere på dagen, og jeg hadde mest lyst til å være hjemme… Jeg viste jo at når jeg først kom meg ut av døra og opp til Anne ville plagene fort være glemt, og det stemte bra det :o)) De stive knærne mine minnet meg om at de ikke var helt i slaget vær gang jeg skulle reise meg opp, men det var fort glemt igjen når vi satt å skravla… Å, det gjorde vi jo, ganske mye oxo. Alltid kozelig sammen med Kine og Anne :o))


(kilde nrk.no)

Bidragene i kveldens delfinale i MGP var bedre enn de vi har hørt i de andre finalene, vel det er min mening i allefall. Jeg er ikke så begeistret for Sirkus Eliassen akkurat, men de andre to bidragene som gikk videre syntes jeg var greie nok. Likte faktisk låta til Gothminister ganske godt, men ikke make-up’n deres. Den type musikk har en tendens til å gå videre så jeg ble litt overrasket over at den ikke gjorde det.

(kilde google.no)

Kine laget en god krydderkake som vi kozte oss med mens vi så på MGP, og det smakte og luktet så godt :o)) Ikke nok med det, Anne hadde forsøkt seg på en annen type is enn det vi laget forrige lørdag. Hun hadde laget en jordbæris. Den var oxo laget med fløte, men som ikke skulle piskes… Isen var veldig god, og ble en blanding av fløteis med sorbé preg. Skal prøve meg på den selv, og tenker at den vil bli veldig god på en varm sommerkveld :o))

Begynner å bli ganske trøtt nå og det er på høy tid å komme seg opp i senga for å få seg noen timer søvn… Skal prøve å komme meg opp litt tidlig i morgen, for jeg har tenkt å bake boller. Har nemlig ingen igjen i fryseren så det er på tide å fylle opp. Natta…, blogges!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg