Sjuk

Så var jeg i gang igjen, med en ny forkjølelse og en fryktelig sår hals. Den kom krypende på meg i går, og har i grunnen bare blitt verre og verre. Jeg har vært på jobben men ikke følt meg noe særlig i form. Drakk masse varm drikke for å smøre den såre halsen min. Ingenting nyttet, så den er grøtete og sår enda.

Jeg skjønte hvem vei det bar da jeg kom hjem i dag, og ringte til min tante for å si at jeg ikke orket å komme helt til Telemark i morgen. Jeg skulle så gjerne ha vært i begravelsen til min biologiske mor, men når formen er så dårlig er det bare vanvidd å sette seg i bilen og kjøre den lange veien. Jeg må passe på megselv sånn at dette ikke blir noe langvarige greier, og helst at jeg orker å være på jobben hver dag.

Nå kjenner jeg at kroppen min ikke vil mere, så da er det bare å krype under dyna! God Natt 🙂

4 kommentarer
    1. Marit: Dessverre, det ble nedadgÃ¥ende i stedet… Hode, nese og ører er tette pluss at halsen krisler…, men det værste er at stemmen har svikta. Kan bare viske, og for meg som har munndiare vær dag er ikke det gøy, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg