En fin dag tross alt

For det ble det :o)) Masse blå himmel og sol som varmet godt opp balkongvinduene mine, men jeg turte ikke å sette meg ut der siden jeg fortsatt hadde og har feber i kroppen. Jeg lot balkongdøra og kjøkkenvinduet stå åpent, sånn at pusene kunne løpe ut og inn som de ville. Det har de gjort i hele dag oxo, og vært så fornøyde med tilværelsen :o))



Ronja har ligget en del på klatrestativet å kozt seg i sola, noe som er helt uvanlig for henne…. Det er som regel Vinja som vil ligge i sola og koze seg, men ikke i dag. Hun satt litt på lille stativet å kikket på måkene som flakset rundt omkring oppe på himmelen, men tilslutt gikk hun inn å la seg rett innenfor døra mens hun lusket på søsteren sin, hehehehe!!

Siden feberen ikke vil slippe helt taket i kroppen min er jeg veldig glad for at jeg har en feriedag i morgen, og det skal bli godt å kunne sove litt lenge å ta det med ro en dag til. Nå skal jeg sløve litt til foran tv’n før jeg tar kvelden, blogges :o))

2 kommentarer
    1. julianogmamma: Begynner å bli lei dette her, for nå har jeg nemlig hatt feber i begynnelsen av hver måned siden desember. Heldigvis ikke så ille nå som de andre gangene :o))

      God bedring til deg, og sov godt i natt både du og veslemannen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg