Ettermiddagen som forsvant…

For det var nettopp det den gjorde…. Jeg var ikke hjemme fra jobben før kl 17:45 og da var det bare å sette i gang med å lage litt middag, og i dag ble det en veldig lettvind lappskaus. Kjøttdeig, frossen lappskausblanding, ferdig kjøttkraft, et par ekstra buljongterninger og masse godt krydderier. Den smaker aldri det samme, siden hånden som krydrer ikke har i like mye hver gang, men god blir den nå i allefall.

Jeg skal ikke sutre mye om den vonde skulderen, men den er fortsatt vond. Merket det veldig godt på jobben i dag da jeg forsøkte å ta i mot en dør, det gikk ikke så bra gitt!!

Var veldig sliten i dag når jeg kom hjem, så etter at jeg hadde spist bestemte jeg meg for å ta en liten powernap under dyna. Skulle bare ligge å slappe av en times tid, men det ble mye lenger noe det som regel pleier å gjøre. Jeg trengte det tydligvis, og det var godt å slappe av en stund :o))

Når jeg kom hjem i dag var Ronja veldig snakkesalig og kozete… Hun fløy i bena på meg å småprata og ville at jeg skulle koze masse med henne, og til slutt hoppet hun opp på kjøkkebordet å bare kastet seg ned. Det betyr at hun vil at jeg skal finne fram børsten og dra over pelsen hennes. Det er noe av det beste hun vet, å da maaaaler hun høyt å kozeknurrer, hehehe. Etterpå måtte hun sitte litt i kjøkkenvinduet å se på fuglene som fløy utenfor, så husket hun tydeligvis at balkongdøra sto åpen og føyk ut dit hvor hun kunne se bedre.

Den observange vil se kanten på snoopboksen jeg kjøpte i dag til påsken…. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe den enda, men plutselig oppdaget jeg at de bare hadde en igjen å da ble jeg litt bekymret, hehehe. Det er bare lakris-snop med salmiakksmak utenpå, hmmm kjempedigg :o))

Været i dag har vel ikke vært så aller værst… Sola kom og gikk med jevne mellom, men da jeg var på veg hjem var det knallvær ut og gradene hadde krabbet oppover gradestokken til noen få varmegrader. Fargespillet på himmelen nå i ettermiddag var helt fantastisk, men jeg fikk ikke tatt bilde av det. Kamera mitt trengte å lades, og innen jeg fant mobilen var det ikke så fint lenger! Sikkert mer heldig neste gang :o))

Snart på tide å krabbe tilbake til senga, men først har jeg tenkt til å se på Castle! God Natt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg