Jeg fÃ¥r da trim….

Nå har jeg vært litt borte fra bloggen, noe som skyldes at jeg ble dårlig her i går etter jobb…. På veg hjem begynte jeg å bli kvalm og uggen i magen å det var så vidt jeg klarte å få gjort unna helgehandelen ned på Ultra, men det gikk da. Når jeg kom hjem prøvde jeg å spise litt men fikk i meg veldig lite, så jeg gikk å la meg på senga for å slappe av… Jeg sovna inn å våkna et par timer senere av at jeg bare måtte ut på toa i en fei, og da begynte mitt Birkebeinerløp som holdt på hele natten… Jeg kaster heldigvis ikke opp lenger, men jeg har fortsatt vondt i magen selv om jeg ikke trenger å gjøre noe dobesøk.

Nå har jeg pakket meg godt inn i et par varme pledd i godstolen, og sitter å halvsløver å ser på sporten på tv. Begynte å bli lei av å halvsøve, så jeg fant fram igjen laptoppen som nok har følt seg litt ensom og forlatt i et par dager. Det var på tide å ta den inn i varmen igjen :o))

Ronja har inntatt sin nye favorittplass på krakken i entreen, og der ligger hun rett ut å kozer seg… Hun ble litt fornærmet på mammen sin i sta, for jeg måtte frem med saksa igjen for å fjerne noen tover på hofta hennes. De var tydeligvis vonde siden jeg ikke fikk lov å børste dem vekk. Så fort de var klippet vekk var hun kjempehappy, og kozeknurret og stanget til meg mens hun sleiket meg på hånda. Jeg børster henne hver eneste dag, men jeg må nok være mer nøye med å kjenne på underpelsen hennes så hun slipper dette der igjen….

 

Hvem pokker bestilte mer snø? Det var ikke meg i allefall, og jeg er ikke happy :o(( Bildet ble tatt i går da jeg kom hjem fra jobben, og siden det snødde hele kvelden og natten har det kommet mer nå. Før snøen kom var det speilblank is igjennom hele gården, og man måtte virkelig passe seg etter at det hvite teppet la seg sånn at man ikke gikk over enda. Jeg tok et par gymnastiske øvelser på veg inn da bena nesten forsvant under meg, men heldigvis klarte jeg å holde meg på bena :o))

Jeg er jo et kaffemenneske, men nå etter at jeg har vært dårlig så orker jeg ikke kaffe… Nå går det i deilig økologisk te, for det tåler kroppen min å jeg syntes faktisk at det smaker oxo. Prøvde meg med kaffe i sta, men klarte ikke å få ned mer et par små super så det ga jeg opp. Nå skal jeg pakke meg ut av teppene mine og fylle opp koppen…

2 kommentarer
    1. Noe skikkelig d..tt det der. Og så blir man slapp i flere dager også.
      Te er bra, med masse sukker (energi). Honning og vann med sitron er også kjerringråd.
      Riktig god bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg