Slapp, men ellers OK

Etter mitt private Birkebeinerrenn mellom soverommet og badet natt til i går er nå formen på oppadgående. Jeg er fortsatt veldig slapp i kroppen, men i dag har jeg da fått meg frokost i form av et par knekkebrød. Magen romlet veldig, men det regner jeg med var av glede for at det endelig kom noe den kunne arbeide meg, hehehe!!

Det var slutt på kaffe i rundellen min, så jeg måtte fylle den opp nå på morran…. Det var jo da jeg oppdaget at nå må jeg bestille opp mer kaffe, for lagret ble tomt det etter at rundellen ble fylt opp. Jeg kjøpte ganske mye første gangen jeg besøkte den nye Nordby matbutikken for en stund siden, men nå er det altså slutt. Huff da, nå så jeg plutselig et sted ikke støvkluten har vært…., men det går det ann å gjøre noe med nå med en gang kanskje, hehehe!!

På snakk om Sverige, så skulle jeg egentlig ha vært med Anne og Kine dit i dag, men det satte omgangsjuken en stopper for. Anne spurte om hun skulle kjøpe med noe for meg, og da ba jeg henne om å kjøpe med kattesand. Det var nemlig en av de tingene jeg hadde planer om å kjøpe i dag. Utover det hadde jeg egentlig ikke noe serlig planer for hva jeg skulle handle, for mat har jeg nok av i fryseren… Hadde nok heller blitt ting jeg hadde sett der å da!!

Ute laver nå snøen ned igjen, noe den ikke gjorde da jeg tok bildet, og det er så vidt på minus siden… Jeg har ikke tenkt meg ut i dag, men heller holde meg foran tv-skjermen for å se på sport. Nå er det bare minutter til jentene skal ut på 3-mila opp i Holmenkollen. Marit Bjørgen er syk hørte jeg, men vi har jo flere gode jenter som kan hevde seg så dette blir spennende :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg