Jeg har blitt meg igjen

For litt siden kom jeg hjem fra et 3 timers opphold hos frisørdamen, hvor jeg har fått igjen fasongen på håret mitt å freshet opp fargen… Håret mitt så ut som en piasavakvast, og var så stritt og uvillig at jeg ikke fikk gjort noe med det samme hva jeg prøvde på.

Gammelt bilde, men akkurat sånn ser jeg ut så jeg gadd ikke å ta noe nyt bilde, hehehe!! Føler nå at jeg har blitt megselv igjen, etter å ha sett ut som ei utvaska skurefille i flere uker. Deilig å freshe seg opp litt :o))

Det er merkelig med meg, uansett hvor god tid jeg har i utgangspunktet når jeg skal noen steder…. Ja, så får jeg alikevel dårlig tid å ender opp med å komme for sent eller akkurat. I dag var intet unntak, og jeg kom halsende inn til frisørdamen et minutt på 9. Det verste er at jeg sto opp i kjempegod tid, så det var ingen grunn til å bli så forsinket…., men jeg ble det nå alikevel!!

Vinja ligger ved siden av meg, sånn halvt i fanget og halvt oppe på pc’n… Hun ligger å småprater litt for segselv, men vil ikke bli klødd og kozt med da blir hun litt småirritert på mammen sin. Vil hun ha koz så stanger hun til meg, og da får jeg lov til å koze å stryke henne en liten stund. Jeg må følge med for plutselig har hun fått nok, og da gjør hun det helt klart at nok er nok, hehehe!!

Ute er det skikkelig knallvær, og det ser veldig varmt å godt ut men det er det ikke… Det er derimot skikkelig surt og kaldt, og man knepper definitivt jakken godt igjen når man kommer ut. Så lenge man er i sola virker det ikke så altfor ille, men i skyggen er det ikke så godt. Mest for at det blåser en kjølig vind rundt hushjørnene, og den har lært seg å komme på innsiden av klærne så man fryser. Tingen er å kle seg godt i dag, og ikke tro at våren er her!!

Kikket litt på yr.no for å se hvordan påskeværet kom til å bli, og det var jo bare sol og atter sol å se hele veien… Det kan jo ikke bli bedre, og denne damen skal nå i allefall passe på å nyte det fine været til det fulle. Om det blir balkongtilværelse eller ute i det fri for vi nå se på, tenker det blir litt av hvert jeg :o))

Når sola får varmet opp balkongen min litt til, skal jeg ta med meg kaffekoppen min å sette meg ut en liten tur å nyte….., blogges!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg