Sol, sol, og atter sol

Det er en skikkelig fin sommerdag i dag, og i dag har jeg tenkt til oppholde meg ute endel… Anne og jeg diskuterte i går om vi skulle finne på noe, og valget falt på Østensjøvannet hvor vi nå vet at fuglene har fått ungene sine. Så kamera ligger på lading og jeg håper det blir noen gode bilder. Hadde først tenkt til å bruke speilrefleksen, men jeg ombestemte meg å skal bruke det røde Nikon kamera som også tar veldig gode bilder.

Først har jeg time hos Fysioterapeuten for litt torturbehandling, grøss… Hun var ganske snill med meg forrige gang så jeg regner med at det blir en del tøffere i dag, og tingen da er at jeg ikke stresser for mye etterpå. Alikevel skal man ikke sette seg til heller, og derfor er det fint med en liten spasertur i det fine været.

Ønsker alle en fin sommerdag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Lykke til hos torturisten!! РForh̴pentligvis blir man bedre etter disse behandlingene!
      H̴per der f̴r til en tur Рog da venter jeg masse fine bilder her alts̴!!

    2. terand: Det var ingen behagelig time, og jeg ble helt ør i hode og sliten i kroppen etterpÃ¥. NÃ¥r jeg kom hjem skulle jeg bare slappe av litt, og sovna momentant…. Kom til megselv et par timer senere, sÃ¥ det ble ingen tur til Østensjøvannet i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg