Tilbake igjen…

Etter å ha vært hjemme fra jobben siden midten av april, hadde jeg min første dag på jobben igjen i dag. Det var både litt rart og litt godt… Rart å se igjen kollegene og forsøke å huske alle programmene og hvordan de skal brukes. Greit siden jeg skulle begynne å lære opp en ny vikar. Så var det godt å komme i gang igjen, men alikevel tøft å komme seg opp tidlig i dag. Hadde faktisk trodd at jeg skulle ha større problemer med å komme meg opp enn jeg hadde, men det gikk i grunnen ganske greit.

Jeg jobber 50% frem til jeg skal på ferie, og jeg kjente i dag at jeg ble fort sliten å at skulderen min ikke var frisk… Skal nok være veldig forsiktig med den fremover for ikke å irritere den for mye, spesielt siden jeg nå er uten fysio fram til 17.07. Fysioterapeuten min har nemlig ferie til da…

Hjemme ventet to puser på mammen sin… Vinja lå på krakken og kikket på meg når jeg kom inn døra, mens Ronja satt i vinduet. Hun hadde nok hørt lyden av bilen min, og da setter hun seg der for å ta i mot meg ;o))

Når jeg dro på jobb i dag var ikke været sånn storveis, men da jeg kom hjem skinte sola og det var ganske varmt. Vaktmesteren var godt i gang med å klippe gresset så nå er det kort og fint igjen… Det gror jo så fort om dagen med så mye regn som vi har hatt, og det blir vel ikke lenge før han må til igjen!

Kjenner jeg trenger en liten powernap nå, blogges ;o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg