Fuktige bilder….

De siste dagene har det regna ganske mye, og jeg må innrømme at jeg syntes at det er nok nå…. I dag har det heldigvis ikke vært så ille, men det er grått og tåkete så jeg vet ikke helt noe det er noe bedre. I går ettermiddag sovnet jeg i stresslessen med balkongdøra åpen, og da jeg våknet en stund senere frøys jeg så fælt at jeg var nødt til å putte meg under et par fleezepledd for å få tilbake varmen. Det tok flere timer før jeg ble ordentlig varm…..

Selv om jeg ikke er så veldig begeistret for regnvær, så må jeg jo innrømme at fargene i naturen nesten eksploderer…. Plukket opp det lilla Nikon Coolpix S5100 kamera og tok noen få bilder fra garasjen og inn mot oppgangen. Hadde jeg vært litt bedre skodd skulle jeg ha tatt meg en liten tur i skogen, men de joggeskoene jeg hadde på meg egnet seg ikke. Ville ha blitt gjennomvåt på føttene, så fotosafari i en regntung skog får heller vente til en annen dag. 

De siste dagene har stresslessen min blitt veldig slengete, og i går kveld slang den hit og dit når jeg satt i den… De seks skruene som holder bena på plass hadde skrudd seg opp, og trengte å skrues til. Stolen er heldigvis ikke så tung så jeg klarte å tippe den over på siden med den gode armen, og vips var skruene festet igjen. I går kveld føltes det nesten som jeg satt i en liten båt ute til havs i store bølger, og jeg ble nesten sjøsjuk, hehehe!!

På tide å komme seg opp av stresslessen å gjøre noen huslige sysler, blogges :o)) 

8 kommentarer

Siste innlegg