Nei så trøtt jeg var

Jeg kom meg ikke i seng før kl 02:00 i natt pga at det var så varmt inne i heimen. Det var helt umulig å få sove, så jeg luftet og luftet for å få inn litt kjølig luft. Den var der, og sent på kvelden begynte det å blåse en del å temperaturen i leiligheten ble etterhvert ganske så behagelig.

Kan ikke huske at hode mitt traff puta når jeg endelig fikk lagt kroppen i vater og slappet av. Når klokka ringte noen få timer etter var det ikke på lette føtter jeg sto opp, eller krabbet i sakte kino ut av senga…..

Til morran i dag var det friskt og godt å det var rent behagelig å stå nede på t-banen å kjenne vinden ruske i håret og i jakken min.

Det var lite med folk på banen i dag også så det er fortsatt mange på ferie, og for meg som hater å kjøre t-bane er det jo helt perfekt. Nå er det jo bare 4 dager igjen før min sommerferie begynner å jeg kjenner at feriemodusen har sneket seg inn i hodet mitt….

I dag er det to år siden grusomhetene på Utøya og i Regjeringskvartalet å jeg kjenner at jeg fortsatt har problemer med å holde tårene borte når jeg ser bildene fra hendelsene på tv 2 Nyhetene.

Jeg var i ferd med å gå hjem fra jobben og for å starte ferien da det smalt. Det å komme ut på gaten å se all ødeleggelsen var en skremmende opplevelse, men jeg var ikke skadet å kunne raskt komme meg ut av Oslo og hjem hvor jeg ble sittende å se på tv i sjokk resten av dagen og kvelden.

Nå i kveld har jeg tent lys for de som mistet livet for å hedre deres minne!

4 kommentarer
    1. Ikke varmen som plaget meg men mannen min som reiste til Kløfta i dag tidlig med lapp rundt halsen der det stÃ¥r “jeg reiser alene”, ha,ha. Vi mÃ¥tte stÃ¥ opp halv fem for Ã¥ rekke flyet og mÃ¥ blogger jeg for holde meg vÃ¥ken litt til sÃ¥ jeg slipper Ã¥ stÃ¥ opp midt pÃ¥ natta i morgen.
      Har fått med meg alt om 22 juli idag og det river opp sårene igjen synes jeg. Det gjør fortsatt vondt å høre om både de døde og de som klarte seg.
      Håper du får ei god natt.

    2. Sånne varmer netter setter jeg vifta ved siden av senga, så blir det litt bevegelsei lufta. Den bråker litt, men som oftest kan jeg slå den av ut på natta en gang. For øvrig så venter vi trøndere på den varmen dere har, har fått en liten smak i dag, men håper på flere soldager! 🙂

    3. Hehehe, jeg syntes jeg ser han for meg…. Tror nok at jeg fÃ¥r sove godt i natt, for det er kjøligere ute i kveld Ã¥ temperaturen inne er lavere enn i gÃ¥r. Satt Ã¥ fordypet meg i boka mi, men mÃ¥tte tvinge megselv til Ã¥ legge den bort… Ellers ville jeg ha sittet oppe Ã¥ lest den ut :o))

    4. Hadde det vært opp til meg skulle jeg gjerne ha del med meg av noen av varmegradene :o)) Jeg har en stor golvsvifte nede i kjelleren, og blir det like varmt inne på natten igjen kommer jeg nok til å hente den opp. Ha en riktig god natt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg