Endelig

Jeg hadde en treg start på dagen i dag, men jeg har da i det minste klart å komme meg ut av døra i dag. Etter at jeg hadde dusjet og vasket håret laget jeg meg en frokost/lunch som jeg spiste ute på balkongen i den svale formiddagsluften.

Da jeg endelig kom meg ut av døra var klokka nesten blitt 14, og det var godt å varmt ute. Etter å ha fylt opp en nesten støvende tank på bilen dro jeg ned på Bryn og Telekiosken for å levere mobilen.

Jeg hadde ikke tatt med kvitteringen, for den fant jeg ikke i farten. Fyren hos Telekiosken lette på nettet og fant den der omsider. De ville jo forsøke å åpne telefonen, men skjønte fort at det ikke gitt. Jeg fikk beskjed om at det ville ta mellom en til to uker før jeg fikk den igjen, og hvis jeg ville kunne jeg få en lånetelefon. Det var ikke nødvendig for jeg har alle de telefonene jeg trenger :o))

Når jeg var ferdig hos Telekiosken var jeg en snartur innom Claes Ohlsson og kjøpte inn et par pakker med batterier…

Så hadde jeg tenkt meg inn på Ultra for å handle littegranne, og da ble jeg stoppet av en pågående fyr som ville få meg til å inngå en avtale om å få Omega 3 i posten. Han nermest trykket en boks opp i ansiktet på meg og sa at den skulle jeg få å teste. Ja ja, tenkte jeg den kan jeg vel ta med, men da skulle han plutselig registrere meg sånn at han kunne sende meg flere, uten kostnad, for det holdt jo ikke bare å teste en boks… Det var da jeg satte på bremseklossene, for ja takk jeg kunne godt ta den ene boksen men ikke søren om jeg skulle registreres noe sted. Uansett om jeg "ikke bandt meg" som han sa, vet jeg hvor vanskelig det kan være å komme ut av de greiene der igjen…..

Posten hadde kommet før jeg dro ut i dag, og der lå det hentelapp på en rekomandert forsendelse. Det var kodebrikken jeg hadde bestil hos DnB, og før jeg dro hjem igjen stakk jeg en snartur bortom Oppsal for å hente den.

Det var omtrent ikke folk der så det gikk ganske raskt for seg…., heldigvis for det var som vanlig kokende hett der inne, puh!

Magen begynner å romle, så det er vel på tide å begynne med litt middag… Noe lettvindt tror jeg, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg