SÃ¥ gjør vi sÃ¥….

Var oppe tidlig i dag siden jeg hadde hengt meg på vaskekjelleren kl 8, men jammen var øynene smale da jeg slepte vasken med meg ned, jesp!! Det var fort glemt så snart jeg begynte å fylle maskinene tøy…. Jeg hadde mest sengetøy denne gangen siden jeg ikke har prioritert å ta det med de siste gangene jeg har vasket.

Nå er de to første maskinene ferdig og sengetøyet henger på tørkerommet, og de neste to maskinene er i full gang så nå kan jeg lene meg tilbake å slappe av i 20 minutter før jeg må ned å tømme dem. Jeg har valgt å ikke ha vaskemaskin inne pga plassmangel, men jeg har jo ikke behov for det heller siden to store kjappe maskiner står rett ned i kjelleren. Det eneste som kan være litt kjedelig er at jeg ikke kan få vasket akkurat der og da, men det har alltid løst seg alikevel det :o))

Så langt er det endel smågrå skyer på himmelen så det er ikke så enkelt å se hva slags vær det blir i dag…. Er vi heldig så kommer sola utover formiddagen og det blir en fin å solrik dag :o)) Nå skal jeg nyte kaffekoppen min innen jeg må ned i vaskekjelleren igjen, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg