Sløv helg

Noen dager bare sløver jeg rundt i heimen hele dagen, og i dag er det en sånn dag…. Jeg våknet ikke før kirkeklokkene dundret i veg kl 10, og nesten litt ufrivillig krøyp jeg ut av senga og rusla ut på kjøkkenet. Kattene fikk mat og rent vann og toalettet deres ble omhyggelig tømt og vasket ned. Etter det var de to happy en liten stund :o))

Utpå dagen i dag begynte det å tordne og det holdt på med det i flere timer… Ikke av den typen som smeller og bråker, bare sånn rumling i bakgrunnen å det er greit. Jeg hater når det smeller så jeg skvetter hver gang. Heldigvis så har det ikke vært mye av det denne sommeren :o))


(Bildet hentet fra google.no)

I går begynte jeg dagen med å lete etter en gammel DELL PC for at Anne skulle få låne strømkabelen for å lade opp en hun hadde av samme merke. Hun ville sjekke ut om skulle bruke den eller ikke, men manglet strømkabelen til å komme inn på den. Jeg endevendte alle skap og var nede i kjelleren å så etter den, og så sto den på kontoret mitt i en eske sammen med en gammel scanner… Så typisk meg å gjemme ting bort på steder jeg nesten ikke finner det igjen.

Jeg hadde avtalt med Anne at jeg skulle være hos henne mellom kl 15 og 16, men jeg klarte å sose bort tiden sånn at jeg ble altfor forsinket, også typisk meg. Når jeg endelig kom meg ut av leiligheten traff jeg en nabo og vakmesteren å ble stående å skravle med dem en stund om den koselige naboen våres som hadde gått bort så brått. Plutselig så jeg hvor mye klokka var å kom meg avgårde… Jeg ringte Anne mens jeg var under veis å fortalte at jeg var forsinket…

Anne hadde laget en deilig Taco til middag, og det smakte veldig godt… Nå var ikke hennes så store som på bilde her over, og det var nok en fordel for jeg betviler at vi hadde orket å spise opp en så stor en sammen engang, hehehe!! Koselig med disse sammenkomstene hvor vi lager god mat å sitter å skravler til langt utover kvelden :o))

Pusekatten til Anne, Felix har et favoritt fleezeteppe som han liker å ligge å sove på… Når vi satt å skravla så kom han å krølla seg sammen å var helt borte lenge, og han løftet ikke på hode engang når jeg sto over han for å ta bilde. Han er en ordentlig skjønn pus som kommer å hilser når jeg kommer på besøk. Da går han opp på to ben og så må han få et lite nuss, og så går han igjen :o))

Når taco’n hadde fått lov til å synke litt og ingen av oss var så mette lenger så fant Anne fram sjokoladekaken hun hadde bakt. Det var en sånn som moren min pleide å bake, som er skikkelig fet og saftig med deilig sjokoladesmørkrem på toppen. Øynene mine og munnen min kunne garantert ha spist 4 store stykker, men magen min sa nei etter to ikke så store biter. Kaken var veldig god, men mektig…

DELL PC’n ble koblet til strømkabelen jeg hadde med og ble sjekket for innhold… Om hun kommer til å bruke den vet ikke jeg, det får tiden vise!!

Jeg var sent hjemme i går, men kom meg jo ikke i seng før kl 03:00 så det er vel ikke så merkelig at jeg ikke våknet før kirkeklokkene vekket meg. Får kanskje prøve å komme meg i seng litt tidligere i natt, jeg sa prøve, hehehe!!!

Blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg