Høsten nærmer seg

De siste dagene har jeg lagt merke til at det er mørker om morningene når jeg står opp, og at det blir fortere mørkt på kvelden… Det er et sikert tegn på at høsten begynner å nærme seg med raske skritt. Om ikke lenge så er det bekmørkt når en går og når en kommer hjem om ettermiddagen. Før elsket jeg mørketiden, men jeg er ikke så glad i den nå lenger. Greit så lenge man er inne å tenner masse lys i lykter, men jeg syntes ikke det er like kjekt når jeg må ut, grøss!!!

Nå i kveld har jeg tent omtrent alle lyktene i stua for å lage litt lun og god stemning samtidig som te-koppen er fylt opp med deilig søt te…. Litt tidlig å hente fram den mer krydrete høstteen min syntes jeg. Den passer best når høstvinden rusker i buskene ute og det er litt kaldere ute enn det er nå :o))

I går hadde jeg besøk av Anne på middag… Det ble kyllingfilè med ris og bretagne kyllingsaus m/paprika og hvitløk, nam nam… Laget altfor mye saus og kokte for mye ris, men det kan jeg bruke til en kyllingmiddag til megselv i morgen kanskje. Anne hadde vært på jobben først, og fikk ikke gått før sent så hun var først hos meg ved 17:30 tiden å var ganske sliten. Vi hadde det koselig å satt å skravla litt mens vi fikk med oss finalen i MGP jr på NRK. Masse flinke ungdommer og bra låter :o))

Hver eneste kveld lover jeg megselv at “i kveld” ja da skal jeg klare å legge meg tidlig sånn at jeg ikke er så trøtt neste morgen!! Klarer jeg det, ikke hittil i alle fall og heller ikke i dag…., for da måtte jeg allerede ha klart å legge kroppen i vannrett stilling. Nå sitter jeg langt ned i stresslessen å ser slutten av Pretty woman, og jeg misstenker at jeg ikke helt klarer å komme meg i seng etter det heller sånn med en gang, hehehe!!

Til dere natteranglere, ha en fortsatt fin kveld…., og til dere som er i ferd med å ta kvelden, god natt :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg