Dagen startet med lussekatter

Den tradisjonelle sitt ned med kaffe og tente lys for å se på Lucia utsendelsen på SVT, ble droppet i dag. Jeg fant ut at det var bedre å bli ferdig å komme meg avgårde i stedet for å bruke tid på å sitte foran tv-skjermen.

Jeg brygget meg en kopp kaffe og tok et par lussekatter mens jeg kledde på meg fjeset mitt. Etter å ha bakt dem sa jeg at jeg ikke var helt fornøyd med dem, og med god grunn… Jeg må ha bomma på smøret for det smakte litt vel mye av det. Første gangen det har skjedd meg, men kaffen smakte i allefall godt :o))

Det var godt å vite når klokka ringte at det det var fredag i dag, og bare en dag igjen til helga startet. Jeg har vært sliten denne uka, og gleder meg virkelig til å kunne få sove til jeg våkner av megselv i morgen :o))

I lunchen måtte jeg ut en tur for å besøke Post-i-butikk nede på KIWI. Det er ikke så ofte jeg bruker tjenesten deres, men i dag måtte jeg altså det. Køen var ikke så veldig lang, men med mitt vanlige hell eller mangel på det, så endte jeg selvsagt opp med å stå der en stund. Hvorfor? Jo, for en skulle sende noe til andre siden av jordkloden og det ble plutselig veldig vanskelig, så var det en som ikke fant bankkortet sitt, en som ikke husket koden på kortet sitt og et par som generelt bare var trege. Selv skulle jeg bare kjøpe en Norgespakke, noe som var gjort i løpet av et par minutter.

Før jeg gikk opp på jobben igjen var jeg innom KIWI hvor jeg kjøpte med meg en stor pose med klemmentiner som vi kunne ha. Bedre med en stor pose med det enn en med sjokolade!!

Jeg har ikke fått skrevet julekortene mine enda, men i morgen skal jeg finne dem fram å skrive dem ferdig sånn at jeg kan få sendt den avgårde. Siden jeg ikke har noen andre planer for dagen skal jeg ta meg god tid, sette på julemusikk å kose meg :o))

Nå derimot skal jeg se MasterChef Profesional på BBC før jeg krabben under dyna.

Ha en riktig god natt, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Det er travel tider før jul, sjøl så skal jeg skaffe den siste julegaven i dag. I de siste årene har jeg vært slapp hva julekort angår men bør kanskje legge de inn i førjulsting igjen. Koslig med et kort før jul, liksom litt mere personlig enn digitale julekort. Så skal jeg kjøpe en lite julegris til 2 av de nærmeste naboene, samt legge et julekort i postkassa til Eva i 7 etg. Hun ble enke for 2 år siden og er mye alene. Nå venter klesvask og deretter må jeg ta en tlf til en søster ang romjula.
      Ha en fin lørdag.

    2. Helge: Det er alltid hyggelig å få julehilsner, men jeg syntes jo fortsatt at de som detter ned i postkassen er de som gleder meg mest :o)) Julegris til naboen?? Er det av sorten marispan?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg