MÃ¥ skryte litt

Når jeg hadde bursdag 1. juledag fikk jeg dette fine bursdagskortet av venninnen min Anne, som jeg syntes var så flott. Jeg hadde tenkt til å ta bilde av det å legge ut når jeg fikk det, men så glemte jeg det helt bort. Når julepostmappen ble lagt ned i helgen kom jeg på det igjen. Syntes hun er flink, og fortjener litt skryt for det tar tid å lage et sånt kort.

Hun har egen blogg, sjekk den ut, og jeg sier hun skal legge ut bilder av det hun har laget på bloggen sin…. Håper hun gjør det, for det hun lager er så fint :o))

6 kommentarer
    1. Takk for skryt av kortet jeg lagde til deg.
      Koselig at du synes det var fint.
      Jeg skal nok få laget flere kort og legge det ut på bloggen også etterhvert

    2. Anne: Jeg syntes du er flink, og da bør du vise fram det du lager :o)) Skulle ønske at jeg hadde tÃ¥lmodighet til Ã¥ drive med scrapping, for det ser gøy ut… FÃ¥r nok holde meg til noe som kan lages av garn jeg :o))

    3. Veldig fint kort, og veldig gøy å få. Hurra for Anne.
      Fått noen fine kort jeg og av datteren min som er flink på den fronten.
      Er veldig moro når det er pent og det tydelig ligger arbeid bak. Er jo en gave i seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg