SÃ¥ strikker vi litt

Så var jeg altså i gang igjen med strikkingen, og det var jammen på tide…. Strikketeppet som jeg begynte på i september er enda ikke ferdig, og jeg må bare bli ferdig med det innen jeg setter i gang med et nytt prosjekt. Har hatt litt lett for å begynne på det ene prosjektet etter det andre uten å fullføre det jeg holdet på med, og ender da opp med mange plastposer med uferdige håndarbeider som er sånn ca halvferdig…

Det er som man kan se noen omganger igjen før jeg kan si meg ferdig med teppet, men hvis jeg er flink å strikker litt hver dag så vil det nok snart være klart.

I går kjøpte jeg meg et hekleblad med mange interresante oppskrifter, men jeg er jo totalt dust når det gjelder å lese å forstå en oppskrift. Derfor slang jeg PC’n i fanget på kvelden å søkte på nettet, å fant hekleguri en fin håndarbeidsside med videosnutter som viste hvordan de forskjellige teknikkene skulle gjøres. For meg som er ordblind var det helt toppen, og jeg hadde ingen problemer med å forstå hvordan jeg skulle gjøre det :o))

Jeg heklet ganske mye for noen år siden, duker og gardinkapper m.m., og det ble til slutt for mye for armene mine etterhvert så jeg måtte legge det vekk for en stund. Det har bare blitt sånn at jeg aldri har kommet helt i gang igjen, men nå kjenner jeg at gløden har kommet over meg igjen. Så snart jeg har blitt ferdig med teppet mitt skal jeg ta heklingen opp igjen :o))

Hver eneste kveld har jeg vært frossen og trøtt, men i kveld er det verst gitt…. Jeg har hatt store problemer med å sove hver eneste natt denne uken, men i natt til i dag hadde jeg størst problemer. Sovnet først med en gang jeg la hode på puten, men så våknet jeg igjen ganske raskt å da var det umulig å få sove igjen. Etter å ha ligget å slitt en lang stund satte jeg meg opp å slo på tv’n, og på et tidspunkt utpå morningen gled jeg inn i drømmeland. Problemet var bare at det var litt for sent, jesp!!

Det er i grunnen godt at det er freddan’ i morgen, sånn at jeg har et par dager å komme meg på….

Ha en fortsatt fin kveld, blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg