Nok en strĂĄlende dag

Sola er framme, gradestokken viser – 10C og det ligger et fint lite teppe med snø på bakken…, med andre ord en knalldag ute her i Oslo :o)) Jeg var en kjapp tur ute med litt søppel og ble bare stående en liten stund å nyte det fine været.

Sola har ikke kommet så veldig høyt på himmelen enda, men det spiller jo ingen rolle så lenge den er der å lyser opp. Jeg burde kanskje ha slengt på meg litt mer klær å tatt meg en liten tur, men jeg er så sigen og trøtt i kroppen at jeg tror jeg skal nyte dagen med strikketøyet mitt og sport på tv.

At jeg er trøtt er helt selvforskylt siden jeg satt oppe til over 03:30 i natt… Det har seg sånn at jeg har et TV som jeg kan logge meg på nettet, og laste ned forskjellige app’er for å se film mm. I går kveld skulle jeg vise Anne alle disse duppedittene + at jeg etter at hun hadde dratt forsøkte å regisrere meg på HBO nordic for å kunne se filmer og serier.

Først kranglet jeg en evighet fo å få logget meg inn med Samsung-kontoen min, men etter å ha kranglet en stund fikk jeg det til etter at jeg hadde endret passord. Men å få HBO nordica til å fungere måtte jeg bare gi opp, og gå å legge meg. Jeg fikk lastet ned app’n på både telefonen og nettbrettet, men tv’n er forsatt et mysterium. Foreløpig har jeg klart å la være å gå inn for prøve igjen, men det varer vel ikke lenge før jeg må inn å klå igjen tenker jeg.

Både naboen og jeg har like planter ute i oppgangen, men dessverre så ser min mer pjusk ut enn hennes…. Hvis du er i tvil så er den øverste min :o)) Jeg har vannet og puslet om den som hun har, men alikevel så er den ikke like fin. Det er håp, for den begynner å komme med mer blader her og der… Til orientering så er ikke bladene så gule som de virker på bilde, det var lyset som gjorde det!!

På tide å fylle opp kaffekoppen, noe som trengs for å holde øyelokkene åpne i dag :o))

2 kommentarer
    1. Like kaldt her ogsĂĄ med en forskjell sola er ikke kommet tilbake enda sĂĄ vi mĂĄ nok vente to uker til. Det er fint likevel for nĂĄ er det blitt mye dagslys.

    2. hobbyting: Vi kan merke at dagene er lenger om ettermiddagen, på godværsdagene. Når jeg går fra jobb kl 16 er det ikke blitt helt mørkt enda, og det er noe jeg setter stor pris på :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg