The magic of bell isle

Jeg har akkurat sett på en veldig bra film på Netflix som heter The magiv of bell isle (En ny vår på Norsk) med Morgan Freeman og Virgina Madsen.

Filmen handler om den alkoholiserte forfatteren Monty Wildhorn, som helt har mistet skrivelysten. Nevøen hans overtaler ham til å tilbringe sommeren i den stille byen Bell Isle. Han er ikke særlig vennlig ovenfor de han møter i starten av sommerferien, men så treffer han Mrs. O’Neill og hennes 3 døtre. Hun har tatt med seg døtrene til barndomshjemmet i den lille byen, noe den eldste datteren som er i tenårene ikke er så happy for.

De blir etterhvert gode venner, og de påvirker hverandres liv på en fin måte.

Dette er en varm og fin film som jeg kan anbefale på det sterkeste.

#themagicofbellisle #ennyvår #morganfreeman #virginiamadsen #film #sommer #alkohol #forfatter

6 kommentarer
    1. Koselig header du har nå 😀 Takk for tipset, den filmen må jeg se, høres ut som om den er noe for meg og kanskje resten av gjengen 😀 Fortsatt god søndag i grått vårvær 🙂

    2. Lene S.: Det var en flott og fin film som ambefales Ã¥ det sterkeste :o)) Det var pÃ¥ tide med litt nytt nÃ¥…. Bilde tok jeg i Oslo pÃ¥ en vandring rundt i fjor sommer :o))

    3. Med en gang jeg så bildet, da tenkte jeg på gamlebyen i Nice, men der har de ikke postkasser på veggen 😀 Det er nok Kirkeristen i Oslo :-)))

    4. Lene S.: Du har helt rett i det :o)) Jeg hadde aldri vært bak og ved siden av Domkirken, og det var en stille Ã¥ rolig lomme vi fant der. Koselig Ã¥ sitte ned ved siden av fontenen…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg