Endelig…

Ganske lenge har jeg ønsket meg brødformer i silikon, men de er tydeligvis veldig populære for jeg har ikke klart å få tak i noen. Alle de stedene jeg har vært har hatt kakeformer og muffinformer, men ikke brødformer.

I dag var jeg en tur ute i lunchen for å lufte meg litt å etter å ha vært innom Åhlens en tur, stakk jeg innom Jernia for å sjekke om de hadde fått inn former. Til min store glede så hadde de fått inn i 3 størrelser, og da var ikke denne damen sen om å kjøpe to stykker i den største størrelsen. Til helgen skal jeg ta de i bruk for første gang når jeg baker meg et par brød.

#silikonformer #silikon #brød #brødformer #jernia #åhlens #bake

8 kommentarer
    1. Grattis, – da blir det hjemmebakte brød til påske! Da må du kjøpte noe digg å ha på skivene – ikke noe er som godt hjemmelaget brød!! 😉

    2. Linda Taylor: Jeg gleder meg til å teste de ut… Etter alle positive ting jeg har hørt fra andre som har sånne, regner jeg med at jeg også kommer til å bli glad i dem :o))

    3. TerAnd: Tenker jeg baker allerede på søndag jeg, for jeg har allerede det jeg trenger til å sette gang. Begynte å bake brød for første gang på mange år for et par uker siden, og det smakte himmelsk godt :o))

    4. Jeg har en rund en, men bruker den ikke for jeg liker ikke at den er hel. Vanskelig få ut kaken. Men jeg bruker sånne silikonbakepapir som man kjøper hos Clas Ohlsson, de er superfine, brukes om og om igjen til alt som skal i ovnen. Jeg har de i formen når jeg har middager også, lett å rengjøre,for ikke noe sitter fast i formen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg