Helt tombola

I går kveld skrapte jeg ut det siste av nattkremen min, og til morran i dag gjorde jeg det samme med dagkremen… Som om ikke det er nok så er minimalt igjen med rense gel, toner og serum. Det er jo så typisk at alt blir tomt samtidig, og denne måneden skal jeg ikke til Sverige for å handle heller :o((

Jeg lunchen stakk jeg ned på Kicks på Gunnerius for å handle inn det jeg trengte, men i hylla sto ikke det Biotherm produktet jeg har brukt de siste årene. Når jeg spurte etter dem fikk jeg beskjed om at de hadde gått ut, og da var det ikke noe annet å gjøre enn å finne et annet produkt.

De hadde nå i allefall rense gel’n  og toneren…

Valget falt på dette produktet, som butikkmedarbeideren foreslo, og som jeg husker at en ansatt hos Kicks på Nordby senteret snakket veldig varmt om. Gleder meg til å teste dem nå i kveld :o)) Selv om jeg har igjen litt av det gamle serumet, så må jeg teste det nye nå i kveld, full pakke!!

#biotherm #dagkrem #nattkrem #serum #rensegel #toner #kicks #gunnerius #sverige #nordby 

12 kommentarer
    1. Ja, det var produktene sine det – kommer vel ikke til Ã¥ kjenne deg igjen med alle disse serumene og kremer!! – Og sÃ¥ irriterende at alt er tomt til samme tid – for det koster jo ikke noe Ã¥ kjøpe disse produktene! – Kos deg med kremene!!! ;)))))

    2. TerAnd: Ja nÃ¥ blir jeg sÃ¥ ung og vakker at du blir helt mÃ¥lløs, hihihihihi!! Pengene løp ut av bankkontoen i dag, først i overkant av 1.700,- for hudproduktene og sÃ¥ noen hundrelapper til for nødvendige vitaminer…..

    3. Skjønnhet koster vettu…og du har jo i utgangspunktet en “barnerompe”- hud – sÃ¥ du kommer nok til Ã¥ holde deg flott – selv om alle rundt det “visner” – hehehehehe.
      Men alderen krever jo sitt….hehheehe ;)))))))))

    4. Du har jo dratt deg over ett-halvt-Ã¥rhundre, sÃ¥ det er jo klart at et kommer til Ã¥ bli mer vedlikehold……hehheheehheheehe
      Men er enig med deg kjære, – du holder deg bra!!!!! ;)))

    5. Det koster Ã¥ holde seg ung og vakker 😀 Jeg er heldig sÃ¥nn, jeg kjøper ‘ansiktet og kroppen min’ utenlands til halve prisen av her hjemme 🙂 I dag skal jeg lage Taco-rullen ‘din’, du skal fÃ¥ rapport :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg