Uventet og koselig


I går var jeg som sagt ikke noe særlig i storm, og var forberedt på å bare sitte å sløve for meg selv. Så ringte Anne og lurte på om hun kunne stikke innom etter jobben.

Det syntes jeg var hyggelig, og sĂĄ hadde hun laget sin gode potetsalat som hun tok med seg sammen litt spekemat.

Potetsalaten er frisk i smaken siden den også inneholder epler. Uten ville den nok ha blitt mye mer tungfordøyelig. Noe av spekematen var igjen fra sist gang vi hadde det.

Matlysten er jo ikke akkurat pĂĄ topp nĂĄ i varmen, og da passer jo spekemat midt i blinken.

Jeg hadde en halv vannmelon i kjøleskapet som vi tok til etterrett. Det var kjølende og godt i varmen.

En av tv kanalene viste en gammel 80 talls film med Woods Goldberg, Jumping Jack Flash. Det var en film jeg sĂĄ flere ganger da den kom ut. Den er spennende og morsom pĂĄ en gang.

Anne ble til filmen var slutt, så dro hun hjem. Det ble jo en lang dag for henne siden hun hadde vært på jobb også.

#spekemat #potetsalat #vannmelon #mat #film #woopigoldberg #jumpingjackflash

4 kommentarer
    1. Synes ogsĂĄ vi hadde en koselig kveld.
      Alltid koselig ĂĄ sitte og skravle litt og filmen vi sĂĄ pĂĄ er jo ogsĂĄ fin.
      Den fĂĄr man til ĂĄ mimre tibake pĂĄ 80 tallet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg