Bihulebetennelse

De siste ukene har jeg ikke følt meg helt i form, nesen har vært veldig tett om morningen og øynene min har vært såre som om de har skulle vært fylt med sand. Jeg har tenkt at det ville gå over av seg selv, men det har jo ikke gjort det da…. Så på torsdag denne uka var jeg hos legen om morningen, og da var det ikke øynene som var problemet. Jeg hadde fått Bihulebetennelse…

At det skulle være det hadde jeg vel aldri trodd, men når jeg tenkte etter så har jeg jo hatt litt vondt i hode på de klassiske stedene..

Jeg fikk nesespray og ble satt på en antibiotikakur, så forhåpentlig så tar det knekken på betennelsen…. 

Siden øynene min har vært så såre har jeg holdt meg langt unna PC’n etter at jeg har kommet hjem fra jobben, har bare hatt noen små gjesteopptredener på bloggen. Nå er øynene mine ha allerede blitt noe bedre, og svir ikke så fæl lenger.

Jeg skulle egentlig ha vært hos Anne på middag, men jeg valgte å melde avbud siden jeg har litt feber i dag. Jeg har klart å holde meg på jobben, og det har jeg tenkt å fortsette med så derfor ville jeg ta det med ro i dag.

Ronja var litt småsur på meg tidligere i dag for jeg måtte ta vaskekluten i rumpen hennes… Hun kommer ikke til der ordentlig så jeg må hjelpe henne litt. Etterpå er hun veldig glad for en hjelpende hånd, men ikke mens det pågår. Hun freste til meg, men når jeg ikke ga meg tok hun tak i hånden min med potene putten den inn i munnen. Hun bet ikke, men det var tydelig at hun ikke var helt happy. Nå er pusedamen i godt humør igjen :o))

Sitter å sløver foran tv’n og slapper av med en episode fra sesong 2 av Unforgettable!!

#bihulebetennelse #syk #feber #antibiotika #kur #sårt #øyne #ronja #katt #kattevask 

4 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk du :o)) Jeg har ikke vært sykemeldt, så det er ikke så veldig ille denne gangen. Regner med etter pillekuren så er damen i full fart igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg