Varm og kald på en gang

Dag to med nesen i været og med skiftende temperatur inne i kroppen :o(( I det ene øyeblikket fryser jeg så jeg skjelver, og i neste så holder jeg på å renne bort. Som om ikke det er nok så har jeg en dundrende hodepine, som gjør at forbruket av Ibux har øket de siste dagene.

I går pakket jeg meg godt inn i et par varme pledd å sank sammen i godstolen i stuen, og der halvt satt/halvt lå jeg det meste av dagen å småsov. Når Ibux’n hjalp forsøkte jeg å hekle noen flere Mollie Flowers, men det ble ikke så mange jeg klarte innen hodepinen var tilbake å da ble det vanskelig å fokusere blikket. Til slutt ga jeg opp det, og gikk tilbake å bare ligge å slappe av.


Formen min er ikke noe serlig bedre i dag, og så langt har jeg ikke kommet meg ut av senga enda. Vinja vil trøste mammen sin og har lagt seg godt inntil meg. Der ligger hun å varmer meg og maler så fint :o))

#syk #feber #hodepine #elendig #varm #kald #katt #vinja #trøst

10 kommentarer
    1. Gode bedring til deg, feber er aldri morsomt og heldigvis for meg ble detikke feber denne gangen, bare tørr hoste.
      Her hos oss er det varmegrader ute og sterk vind.

    2. hobbyting: Det er varmegrader her også, klarvær med litt vind her i Oslo i dag. Jeg har sovet det meste av dagen i dag, og føler meg endelig noe bedre igjen. Fortsetter det sånn utover ettermiddagen og kvelden, blir det jobb i morgen igjen.

      Ha en fortsatt fin dag :o))

    3. Det er mye rart vær om dagen så det er liksom litt vanskelig og kle seg riktig. Håper du er i bedre form i morgen.
      God bedring.

    4. Ikke noe ok..håper du slapper av og kommer i form snart 🙂 ..og fint du har Vinja som trøster deg 🙂 Klem og god bedring fra meg<3

    5. annebe: Kattene forstår når man ikke er helt i form, og da kommer de med en gang å skal ligge i fanget eller ved siden av :o))

      Formen begynner Ã¥ ordne seg nÃ¥… Hodepinen er svakere og feberen definitivt ikke sÃ¥ høy lenger :o))

    6. Terje: Tuuuuusen takk <3 Ja du, det er noe herk med alt som kommer snikende sånn i begynnelsen av året. Formen er definitivt bedre nå i kveld, så jeg prøver meg på jobb igjen i morgen :o))

      Forresten så satt jeg å så på deg og M på TV i går :o)) Jeg hadde tatt opp episoden med Ola Conny og Morgan i Norge, men aldri fått sett den. Dere var en lystig gjeng der dere satt å koste dere :o))

      Ha en fortsatt fin kveld, klemmmmmm :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg