En ny variant….

Etter å ha fått dilla på Mollie Flowers, og har heklet noen av dem de siste dagene med Viking Superwash, fikk jeg lyst til å prøve en annen variant. Jeg fant fram en vanlig rull med hyssing, og begynte å hekle noen blomster av det. Nå ser det veldig rufsete ut, men det skal være litt sånn syntes jeg. Tenkte at dette kunne bli en matte til gulvet kanskje Akkurat denne hyssingen som jeg brukte her er ganske myk, og den blir nok veldig god å trå på tenker jeg.

Er jeg ferdig med det jeg begynte på først? På ingen måte, det er langt igjen og jeg tror det er et arbeid som jeg kommer til å jobbe med for så å legge det bort en stund. Så gjøre jeg noe annet, før jeg på nytt finner det frem igjen å fortsetter.


                                                                                         #mollie #flower #håndarbeide #matte #gulvet #hekle 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg