Bare en kjapp tur innom


I kveld er jeg så vanvittig sliten at det er bare snakk om noen minutter innen jeg skal stupe opp i senga… Jeg klarte å komme meg opp litt tidligere enn vanlig, sånn at jeg var på jobb litt før jeg pleier. Hadde sovet utrolig dårlig i natt så jeg var ikke supervåken da alarmen gikk av til morran i dag, men jeg kom meg da opp…

På lørdagen kveld gikk lysrøret over vasken, og det er jo typisk at det skjer på et tidspunkt hvor man ikke kan få tak et nytt et på to døgn. I dag tok jeg med meg det gamle og gikk ned på Jernia å fikk tak i et nytt et. Da jeg kom hjem i dag forsøkte jeg å sette det på plass, men jeg fikk ikke satt det ordentlig i så det ble dårlig med lys. Samme hvor mye jeg prøvde fikk jeg ikke liv i det. Til slutt måtte jeg innrømme nederlaget å ruslet opp til naboen i andre etasje. Han kom ned, men han slet litt han også…. Siden har var mer fingernem enn meg på sånne ting så ordnet det seg å nå flommer lyset.

Jeg hadde egentlig veldig dårlig tid, for jeg skulle på en møte kl 18 på styrerommet i Borettslaget. Vi holder på med å skifte ut alle vinduene i leilighetene, og nå begynner det å nærme seg tiden for at de begynner med vår blokk. Planen var å rekke å spise litt innen jeg løp opp, men det ble bare litt for i det jeg skulle sette meg ned til å spise var det bare 15 min igjen til jeg måtte gå. Jeg rakk ikke å få i meg alt sammen før jeg måtte løpe av gårde. Før møtet var jeg ganske stresset over hele prosjektet, men nå har jeg fått svar på de tingen jeg lurte på så jeg føler meg litt mer avslappet. En ting er sikkert, det kommer til å bli et forferdelig rot……………..

Da tar jeg kvelden, god natt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!

#trøtt #sliten #sove #våken #lysrør #jernia #vindusprosjekt #prosjekt #vindu #borettslag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg