Vinteren er ikke over

En ting er i allefall helt sikkert, og det er at vinteren ikke er over riktig enda. Det har jammen kommet en del i løpet av natten. Så pass mye at vaktmesteren våres måtte ut for å måke på morningen.

Jeg hadde selvsagt glemt at t-banen gikk 2 min tidligere pĂĄ grunn av ski wm oppe i Holmenkollen. Derfor kom jeg akkurat for sent til den banen jeg hadde planlagt ĂĄ ta.

Det ble en frisk ventetid i vind og snøvær, men jeg var godt kledd så det var ikke så farlig.

I går hadde jeg store planer om å blogge etter at jeg hadde spist middag, men jeg var altså så uopplagt å trøtt at jeg bare ble sittende å halvsove hele kvelden. Sånn er det når vondter i kroppen tærer på kreftene og gjør at man blir så slite.

Ikke så mye annet å gjøre enn å komme sterkere tilbake i dag.

#snø #snøfnugg #vær #vinter #vinterdag #mars #sliten #trøtt #uopplagt

6 kommentarer
    1. Ja det er helt klart at smerter stjeler energi! Håper dagen i dag er bedre, selv om den startet dårlig! Masse snø her også!

    2. Vintern kom på besøk igjen og det ser jeg godt. Det er egentlig godt skiføre i skogen men har litt vondt i ryggen så jeg tror jeg må ta det med ro. Venstre side av korsryggen er vond, merker det i trapper og når jeg skal reise meg er det litt guffent. Var på et møte i Sandvika i dag og der snoa det fælt, gikk over til regn før sola kom frem. Tar det med ro i helga, bare helt alene uten noe sprell tror jeg.

    3. Hørtes greit ut med en vaktmester da når vinteren dukket opp igjen )) men å stå ute i det været når kroppen sliter med vondter er ikke gøy da,håper da att dagen din i dag er bedre enn i går ))

    4. Helge: Hvis ryggen ikke er helt god, er det nok best å ta det med ro i noen dager, ellers så kan det fort bli langvarig. Det var en bra haug med snø som kom i løpet av natten og formiddagen i dag. Da jeg gikk fra jobben ved 15 tiden var det ikke snø igjen nede i Oslo Sentrum. Her hjemme var det er enn nok, og siden det var varmegrader hadde den blitt sleip og glatt. Jeg holdt på å ramle flere ganger på veg hjem.

    5. fruensvilje: Kroppen har ikke vært så ille i dag, så det var enklere å bevege seg på den sleipe snøen. Jeg er veldig glad for at vi har vaktmester, og han er flink til å ordne opp om vinteren :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg