Litt nytt….

I lunchen i dag stakk jeg oppom Zizzi for å se på en “uekte” skinnjakke, som Anne tipset meg om før helgen. Jeg trengte egentlig en ny en, som kan erstatte den jeg bruker nå når det blir litt varmere i været. Jakken var helt super og jeg falt for den med en gang, og den er i fargen Aubergine.

Jeg er ikke så veldig glad i jakker som sitter sånn akkurat passe, for jeg vil kunne ha noe tjukkere under hvis det er behov. Hadde jeg bare skulle ha brukt en tynn genser under, kunne jeg ha kjøpt en str mindre, men som sagt er jeg frossen å vil gjerne kunne ha en ekstra jakke eller genser under. De hadde noen lekre sjerf som passet til jakken, og et lekkert sjerf kan man ikke ha for mange av.

Noe modellemne er jeg jo ikke, men dette er den kroppen jeg har…. Sånn er det med den saken. 

Det har tatt meg nesten to timer å få lagt ut dette lille innlegget, for da jeg var midt inne i det startet PC’n å oppdater seg. Denne gangen var det ikke en liten oppdatering, men full pakke. Det tok en evighet og en telefonsamtale før den ble ferdig. I tillegg har PC’n blitt helt håpløs igjen, og hopper å spretter rundt i innlegget så jeg aner nesten ikke hvor jeg havner. Det var akkurat sånn den var forrige gang. Jeg holdt nesten på å kaste den i golvet i sta for at den hele tiden gjør noe rart. Jeg blir gal av sånt.

#nytt #jakke #sjerf #pctrøbbel #frustrasjon #forbanna

18 kommentarer
    1. Fin jakke som du kledde godt..og skjerfet passa fint til…greit å ha plass til litt under jakka…er jo ikke så ofte varmt her i Norge akkurat…
      Når pc`n streiker er det slitsomt altså..men bra du fikk det til og fikk laget innlegg 🙂 God natt <3

    2. annebe: Tusen takk :o)) Jakken har en litt spesiell farge, så det var bra at de hadde et matchende sjerf!

      NEI OG ATTER NEI, pc’n er dessverre ikke i orden. Når jeg skriver så sletter den ord, spretter til andre steder i teksten så alt blir bare tull. Det er så frustrerende, at jeg eksploderer snart.

    3. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jeg har en fake en som er litt tjukkere, som jeg har brukt i flere år og som jeg også er så glad i. Den begynner dessverre å bli slitt nå, men holder nok en sesong til.

    4. Jeg så den jakken jeg også da jeg var innom og kikket over hva Zizzi hadde å by på i vår, stilig ! Ja, stilig både den og dama 🙂 Zizzi har masse fine klær, jeg handler gjerne der en og annen gang. Jeg må kjøre 4 mil til nærmeste butikk nå, etter at butikken vi hadde ble nedlagt. Synd 🙂 Jeg er “skjerfoman” selv, og trenger alltid et nytt skjerf. Passet godt til nyplagget 🙂

    5. toveview: Å jeg takker :o)) Siden jeg er på pluss siden når det gjelder str når det gjelder klær går jeg helst til Zizzi, for der har de alltid noe som passer. Ikke bare passer, men som ikke får meg til å se tantete ut. Elsker også sjerf ;o))

    6. Så flott jakke og skjerf! ser nesten ikke jakka da, for skjerfet dekker jo fronten…men den ser god ut! Pc problemer er noe dritt! Lykke til med pc og gratulerer med nye jakke og skjerf!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tenkte ikke på det at jakken ble gjemt bak sjerfet før etter at bilde ble lagt ut, men det kan jo hende jeg føler for en selfie senere med jakken på :o)) Fikk heldigvis orden på PC’n, så nå er den tilbake til sitt gamle jeg!

    8. Anonym: Hehe, jeg kan også komme inn i str der som er mye mindre enn i vanlige butikker. Veldig hyggelig for mitt vedkommende iallefall at det ikke skriker masse X-er fra merkelappen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg